זה לא חלום:

שינה יהודית בריאה בלי להתפשר על המראה העדכני

על אף הרצון לשמור על מראה עדכני ומודרני גם בחדר השינה, המגבלה של אפשרות ההפרדה של המיטות, מצמצמת את המבחר עד כדי מינימום • לכן כששוטטנו ברשת הופתענו לגלות את "אומנים בשינה" מראשל"צ עם מגוון ענק של מיטות יהודיות (צרכנות)

"בשביל ליצור את המקום המושלם לשינה מושלמת, פשוט צריך שהכל יהיה מושלם" (צילום: שאטרסטוק)

המילה 'חורף' נותנת ודאי נותנת לרבים קונוטציה של התכרבלות מתחת לשמיכת הפוך כשרעש הגשם המטפטף נשמע מבחוץ.

אבל השמיכה לבד לא מספיקה, עלינו לדעת שאחד הדברים החשובים לאיכות השינה היא סביבת השינה. כאשר על פי המחקרים שינה טובה משפיעה באופן ישיר על איכות החיים, מונעת בעיות רגשיות, קוגניטיביות והתנהגותיות.

אך לנו כציבור חרדי המקפיד על קלה כבחמורה, ישנו אתגר נוסף, מה שנקרא - 'מיטה יהודית'.

אין ספק שהמגוון הענק של חדרי השינה המודרנים המקובלים כיום, מעמיד את ציבור שומרי התורה בפני דילמא קשה.

מצד אחד אנו רוצים לשמור על מראה עדכני ומודרני גם בחדר השינה, אך המגבלה של אפשרות ההפרדה של המיטות, מצמצמת את המבחר עד כדי מינימום שמרני שאינו עדכני כלל ועיקר.

לכן כשיצאנו לשוטט ברחבי הרשת, הופתענו לגלות שישנה חנות אחת שפשוט מרכזת מבחר עצום של אופציות ובמבחר סגנונות שלא נופלות מהמבחר הקיים בכל רחבי הרשת הכללית.

בדיוק בשביל זה הפנינו את הדילמה למומחי השינה - "אומנים בשינה" מרחוב אליהו איתן 24 בראשל"צ. בשיחה עם אבי אטיס ורועי נזרי שיסדו את המקום, עמדנו על תמיהתינו - כיצד זה יתכן? איך זה מתאפשר?

מנהלי החנות ענו לנו כי עיקר הדבר מתאפשר משום שהם גם מייצרים בעצמם, אך גם מייבאים דגמים בלעדיים של יצרנים מכל רחבי העולם שכוללים את האופציה של ההפרדה היהודית.

אבל איך מחליטים מתוך כל המבחר הגדול? איך זה בדיוק עובד?

"דבר ראשון באים לכאן ומרגישים בבית" אומר לנו אבי עם חיוך.
"יש כאן 30 דגמים של חדרי שינה בעיצובים שונים, בגדלים שונים, ובגימור מגוון. הלקוחות מקבלים עיצוב כולל של החדר. אפשר לסייר כאן בנחת בין חדרי שינה מעוצבים, חיפויי קיר, פתרונות שינה ואחסון, הרבה "פיסים" ייחודיים מעוצבים לחדר השינה וככה יחד עם הצוות בונים את הסביבה המותאמת בדיוק עבורכם"

מיטה יהודית? השאירו פרטים לקבלת קופון הנחה >>

מאיפה הכל מגיע?

"שאלה מצויינת" משיב רועי "הרמת לי להנחתה. כי אנחנו מייצרים את הדגמים שאתה יכול לראות כאן בנגרייה הצמודה.
כמובן שזה אומר על האיכות, חומרי הגלם הכי איכותיים וזה גם אומר שלא צריך לחשוש ולהתקע בגלל כשל של ספק, אנחנו כאן מייצרים לך הכל מההתחלה ועד הסוף. כשכמובן ללקוח יש את יכולת להשפיע על העיצובים, הצבעים והגימור של הפריט.

איך החנות התחילה והאם אתם מתכננים להיות רשת? להתפתח.

אבי נזעק: "לא ולא, יש לנו סניף אחד וזה בכוונה ככה. אנחנו יכולים לגדול, אבל הדבר שהכי חשוב לנו זה יחס אישי ומקצועי. זה כל הקסם של המקום שהקמנו. ולשאלתך לגבי איך הוקמה החנות, אניייצרתי את הרהיטים עבור חנות שרועי עבד בה וכך נוצר הקליק.

תוך כדי הסיור נפגשני עם מספר לקוחות ועם שלושה מעצבים שהגיעו לחנות.
מה מיוחד דווקא כאן שאלנו את אחד מהם והוא ענה: "העניין הוא שלמרות שמדובר בחנות בוטיק המחירים סבירים מאוד. זה מוצר ברמה הכי גבוהה שיש ולמרות זאת המחיר הוגן.

עוד הוא סיפר כי "מצאתי כאן את חומרי הגלם הטובים ביותר, עם תכנון, עיצוב, ייצור, ותפירה- הכול נעשה כאן.
"נכון" התערב אבי "חשוב לנו יצור ישראלי, אבל כמובן שההשראה לעיצובים היא עולם העיצוב העכשווי בבירות אירופה. אנחנו עם היד על הדופק בכל הטרנדים המשתנים בעולם חדר השינה, ומקבלים רעיונות מבתי מלון מובילים בעולם.


מילה לסיום?

כן, דבר ראשון חשוב לי שידעו שאנחנו יוצרים במיוחד מוצרים מותאמים לנוער, לזוגות וכמובן לקהל החרדי והדתי. כמו כן בקרוב יתקיימו ערבי השקות קולקציה לאדריכלים ומעצבי פנים שיוכלו להתרשם.


אז תרשמו לעמכם: "אומנים בשינה". אולם התצוגה באליהו איתן 24 ראשון לציון

השאירו פרטים לקבלת קופון הנחה >>

שעות הפעילות:

א'-ה' - 10:00-21:00

ו' - 9:30-14:00

מוצאי שבת - עד השעה 23:00

ליצירת קשר:

052-4070070
03-9446771

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר