מלכודת מרושעת

שוב: כך משפחה ירושלמית אבדה את דירתה

לאחרונה נחשף סיפורה הטראגי של משפחת רוזן מירושלים, משפחה המתמודדת עם ארבע ילדים נכים שאף איבדה את אביהם בחודשים האחרונים ועכשיו נפלה למלכודת של עוקץ ואיבדה את הדירה היחידה שלהם (בארץ)

כיכר בשיתוף | מקודם |
"נוכל מרושע שהפיל אותנו בתרגיל עוקץ" (צילום: שאטרסטוק)

את הסיפור המלא פורסת מרים, אם המשפחה במכתב אישי

"הסיפור שלי התחיל עוד לפני פטירתו של בעלי. כמעט מאז חתונתינו התמודדנו, חמישה ילדים נולדו לנו, ארבע מתוכם עם נכויות, שניים עם נכות קשה הדורשת התניידות באמצעות כסא גלגלים וטיפולי שיקום אינסופיים.

במשך שנים נשאנו את המצב שלנו בחיוך, את האנחות שמרנו בתוך החדר הסגור, לרחוב יצאנו מלאי חוסן ובטחון.

לסיפור המלא>>>

בעלי ואני שנינו היינו אנשים עובדים, אבל לא רק במקומות העבודה היינו במשרה מלאה, חזרנו הביתה למשרה מלאה פלוס. עבודה בלתי פוסקת סביב הילדים, לא יכולנו להרפות בשום זירה, ההוצאות סביבם בלתי נגמרות. יחד עם קצבאות הביטוח הלאומי נותרנו כל חודש עם מינוס בבנק.

ואז יצחק נפטר. זה קרה הרבה יותר מהר שחשבנו, הוא לא הרגיש טוב, תוך מספר חודשים נותרתי לבד"

גב' רוזן רצתה למכור את הדירה בה גרה עם יצחק בעלה ע"ה ולרכוש דירה אחרת בקומת קרקע, דירה מונגשת. אבל אף אחד לא הכין אותה הרפתקה אליה היא נקלעה

"אחרי מספר שבועות עם דפיקות בדלת הגיע אלי מכתב בדואר רשום, נראה כי הדירה שאנחנו לכאורה קנינו איננה שלנו, היא של נוכל מרושע שהפיל אותנו בתרגיל עוקץ.

זהו, מאז אני בלי דירה, הדמעות שלי לא יכולות לסייע לי כשאני צריכה לפנות את הדירה בה אני גרה ומכרתי ואין לי לאן ללכת כל הכסף שקבלתי אודות המכירה הלך לאותו נוכל מרושע"

הרב יעקב זילברמן שמכיר את המשפחה מקרוב מתחנן להתגייס לטובת המשפחה

"באתי בזה בקריאה של מצווה אודות הסיוע הדחוף למשפחה אשר לדאבון לב אחר פטירת אביהם הושברו שבר על שבר בהילקח מהם קורת גג תוך התמודדות קשה עם ילדים נכים ושבורי לב…

מצווה גדולה לסייע ככל יכולתם ובוודאי יזכו המסייעים להינצל מכל צרה וצוקה ויחולו עליכם ועל זרעיכם כל הברכות האמורות בתורה"

לסייע למשפחת רוזן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר