סגר ´דייל´

צפו: כך שיחד שלמה דואק עשרות רבנים ועסקנים

בית-המשפט בנוארק התיר לפרסם שורה של קטעי וידאו המתעדים את הפללתם של רבנים, אישי ציבור ועסקנים מקומיים, במסגרת הדיל המשולב של ה-FBI ושלמה דואק. בקטעי הוידאו, נראה דואק משחד את עשרות הנאשמים, במהלך פגישה שערך איתם במסעדה. צפו (בתפוצות)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
דואק בבית המשפט (צילום: ארכיון)

הרוחות בנוארק סוערות היום, שעה קלה אחרי שבית-המשפט התיר לפרסם שורה של קטעי וידאו המתעדים את הפללתם של רבנים, אישי ציבור ועסקנים מקומיים, במסגרת הדיל המשולב של ה-FBI ושלמה דואק.

דואק, האיש שהפליל את חבריו וזכה לכינוי 'מוסר' להודות הודה בבית המשפט לפני חודשים אחדים כי הונה בחמישים מליון דולר. בדרך לתהום, הוא גרר אחריו עשרות אנשים נוספים.

פרשיית הלבנת הכספים והסחר באיברים כבשה בסוף השנה את הכותרות בניו ג'רזי, ניו יורק וישראל, כאשר הבולשת עצרה עשרות חשודים, ביניהם חברים מוכרים ורבנים בקהילה היהודית-חאלבית, בעיקר מברוקלין.

מי שהיה עד המדינה והסוכן שהפליל את בכירי הקהילה היה שלמה דואק, יזם נדל"ן כושל בן הקהילה, ובנו של הרב שהסתבך בפרשיית מרמה וחייב מאות מילוני דולרים לנושים ולבנקים.

כדי להציל את עורו, חתם שלמה דואק על עסקת טיעון, במסגרתה הפליל עשרות אנשים בהם גם רבנים ובכירים בקהילה. כמעט חצי שנה אחרי, נחשפות הקלטות בהם נראה דואק משחד את האנשים הללו ובך מביא להפללתם.

את כל הפגישות ערך שלמה דואק במסעדה. מצלמות נסתרות הושתלו בה מראש.

היום, צפו בקלטות עשרות הנאשמים בהם חמישה רבנים, שלושה ראשי ערים, שני מחוקקים ועשרות אנשי ציבור ופעילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר