"אבות ובנים", עכשיו גם במוסקבה

הסניף ה-1,530 של ´אבות ובנים´ נחנך בימים אלו בישיבת ´אוהלי יעקב´ שבמוסקבה, בניהולו של הרב שמואל שוורץ. ב´אבות ובנים´ מקווים כי הסניף יהווה כר לפעילות הברוכה בחבר העמים. תחת חסות מרכז ´אבות ובנים´ העולמי, פועלים כיום 1,530 סניפים בעולם, מהם כ-1,100 בישראל, והיתר בכל תפוצות ישראל בעולם

שמעון יונה | כיכר השבת |

סניף לימוד של ´אבות ובנים´ נחנך בשבתות האחרונות בבית הכנסת של ישיבת ´אוהלי יעקב´ במוסקבה. סדר הלימוד השבועי הינו בחסות ארגון ´אבות ובנים´ העולמי.

מדובר בסנונית ראשונה של פעילות הארגון במדינות חבר העמים. כעת, בעונת החורף, מתכנסים ילדי מוסקבה ואבותיהם לסדר לימוד בן שעה במוצאי שבת, תחת ניהולו של הרכז המקומי, הרב שמואל שוורץ מכולל ´מיר´.

עם הצטרפות הסניף הראשון של ´אבות ובנים´ ברוסיה, קיבל הרב שוורץ את העלונים השבועיים של ´אבות ובנים´ העולמי ´מיפן לסיני´, המודפסים בשלוש שפות, עברית, אידיש ואנגלית, על מנת לחלקם לילדים המשתתפים בסדר הלימוד השבועי.

"תחת חסות מרכז ´אבות ובנים´ העולמי, פועלים כיום 1,530 סניפים בעולם, מהם כ-1,100 בישראל, והיתר בכל תפוצות ישראל בעולם. המרכזים הגדולים הם בארה"ב, אנגליה, בלגיה וצרפת. אך ישנם סניפים במקומות כמו נידחים יותר כמו גיברלטר אוסטרליה וברזיל", מספר יו"ר ´אבות ובנים´, הרב נפתלי מאיר פאלק. "כל סניף מקבל מאיתנו חומר שבועי לרכזים בשפה המתאימה וחסות שלנו למבצעים שונים".

הסניף החדש ברוסיה זוכה לסיוע רב של מרכז ´אבות ובנים´ העולמי, שם מביעים תקווה כי הגרעין שנוסד במוסקבה יהווה כר נרחב לפעילות בקהילות היהודיות במדינות חבר העמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר