זעזוע ברמת גן | בלוק נזרק לעבר בית הכנסת; "על חילול הקודש הזה יש דממה"
אנטישמיות מתחת לבית: מתפללי בית הכנסת "מנחת חובב" ברמת גן שהגיעו אל רחבת בית המדרש נדהמו לגלות שמשות מנופצות והרס כבד במבואה • הסיוט החוזר: "לפני כחודש עקרו מזוזה, עכשיו עברו לבלוקים" • המשטרה פתחה בחקירה, אך אין קצה חוט • הזעם על ראש העיר, והתגובה החריפה של סגן מחזיק תיק הביטחון: "חשד למעשה אנטי-דתי" • צפו בתיעודים (חדשות חרדים)




