הכירו: זוכה כוכב נולד החסידי

הוא רק בן 12 וכבר הוכתר כ"כוכב נולד" היהודי, כשקטף את המקום הראשון בתחרות הכישרונות היהודית. כעת, הוא מוציא סינגל ראשון. כשהוא ממשיך במסע הכיבוש של פסגת המוסיקה החסידית, יוצא עמר עם סינגל הביכורים "גם זו לטובה". בו הוא ממשיך לשתף פעולה עם ברוך לוין. האזינו

יאיר טוקר | כיכר השבת |

ישראל עמר רק בן שתים-עשרה וכבר הוכתר כ"כוכב נולד" היהודי, כשקטף את המקום הראשון בתחרות הכישרונות במוסיקה היהודית העולמית "a jewish star" – "כוכב נולד היהודי". עמר היה לאורך כל התחרות הפייבוריט לזכייה הן של הקהל והן של חבר השופטים שכלל בין היתר את גדול הזמר החסידי אברהם פריד.

לפני מספר חודשים יצא השיר "לייבי" אותו מבצע עמר והוא מספר את סיפורו הטראגי של הילד לייבי קלעצקי ז"ל ומשווה אותו ליוסף הצדיק של הדור. את מילות השיר כתבו אסתי שם-טוב והלחן של ברוך לוין. הקליפ של השיר גרף עד היום עשרות אלפי צפיות ב-YouTube וסוקר בהרחבה בכלי התקשורת העולמיים.

כשהוא ממשיך במסע הכיבוש של פסגת המוסיקה החסידית, יוצא עמר עם סינגל הביכורים "גם זו לטובה". בו הוא ממשיך לשתף פעולה עם ברוך לוין שהלחין את השיר. השיר מקפיץ וקליט וכבר מסתמן כלהיט שיחמם את עונת החורף הקרובה.

בהפקת האלבום נוטלים חלק המלחינים ברוך לוין, איצי וולנדר והמעבד איאן פריטור. כשהדד-ליין ליציאתו לחנויות המוסיקה המובחרות – חנוכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר