מכיוון שאת "אם הבית" גם האווירה בבית מוטלת על כתפייך ובעיקר על החיוך שעל פנייך. קצת הומור ולקיחת הדברים בקלות, בלי להתעכב על כל דבר בהקפדה מיותרת, יפיחו חיי שמחה ואוירה נעימה בביתך. תנסי את זה בבית (משפחה)
אם את מרגישה שהגעת לרויה שהיה לך די והותר מהענין שבו את עוסקת, שמיצית את עצמך, או שהגעת לתקרת הזכוכית אין לך יותר לאן להתקדם ואת מסוגלת להרבה יותר - זה הזמן. שרי שטיירמן טיפים בדרך להסבה מקצועית