"לדאעש אין עתיד"נסראללה מגנה: "הכי מבינים את הכאב"כיכר השבת|15.11.15|4מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם אמש בעקבות הפיגוע ברובע דאחייה וגינה את מתקפת הטרור בפריז. לדבריו, לדאעש אין עתיד והם מפסידים. הוא גם הסביר איך צריך להילחם בטרור (חדשות בעולם)