הושקעו 5.2 מליון

טכנולוגיה פורצת דרך מזהה ומנטרת אירועי חירום בסביבת התינוק, לפני התרחשות

היזם הישראלי ובוגר תוכנית המצוינות של צה"ל למחקר ופיתוח, שאולי גור אריה, מנכ"ל חברת LittleOne.Care פיתח בינה מלאכותית העוקבת ומשקפת את איכות החיים של תינוקות 24/7 בכל מקום בבית ומחוצה לו (טכנולוגיה)

הניטור מבוסס על סנכרון של התנועות והקולות של התינוק. הפתרון כולל זיהוי מקדים של אירועי בטיחות שונים וגם התראה על הידרדרות באיכות הטיפול שהתינוק מקבל טרם התרחשות אירועי הזנחה או חירום אחרים.

שאול גור אריה, משלב בין פיתוח המוצר לבין התנדבות בגני ילדים: "הפתרון שלנו מזהה אירועי חירום לפני התרחשותם. יחד עם זאת, במרבית הזמן, אנו משקפים להורים את שגרת היום של התינוק בבית ובגן - בכל שעות היממה: צחוק, בכי, זמן על ידיים, החלפות חיתולים, איכות טיפול ותשומת לב, תזונה, איכות שינה, פעילות גופנית וזמן משחק, התפתחות שפתית ועוד.

"חוויית משתמש" של תינוקות - שוק של מאות מיליארדים

סמנכ"ל פיתוח העסקי - עמי מעודד: אנחנו מציעים להורים פתרון שמאפשר להם להעניק לתינוקות סביבה בטוחה, איכות חיים וטיפול טובים יותר. יחד עם זאת, המשמעות הרבה יותר רחבה. לראשונה, נוכל למפות את סדרי העדיפויות ושביעות הרצון של התינוקות ביחס למוצרים שונים בשוק התינוקות כגון: מזון, חיתולים, צעצועים, עגלות, כיסאות לאוטו, משחקים ומוצצים ועוד… מדובר בשוק של מאות מיליארדים בשנה. אנו נציג לכלל ההורים בעולם "מנוע חיפוש והמלצות" המבוסס על תוצאת השימוש האמיתית במוצר כזה או אחר על-ידי תינוקות וכיצד המוצר השפיע בפועל על איכות שינה, איכות פעילות, בכי ועוד של התינוקות."

לאחרונה, החברה קיבלה השקעה מקרן אקסון היוקרתית וממספר אנג'לים מובילים. רגע לפני היציאה לארה"ב, החברה עורכת סבב גיוס מהציבור ומאפשרת למשקיעים ישראלים לקנות מניות בחברה.

איכות חיים של תינוקות ושקט נפשי של ההורים

שוק הטיפול בתינוקות מוערך כיום בכ-208 מיליארד דולר וחברות רבות מתחומים שונים יש עניין רב בשוק זה במטרה לתפוס נתח מהשוק. הפתרון של חברת LittleOne.Care כולל בינה מלאכותית, אפליקציה להורים וגם כפתור קטן המוצמד לחולצת התינוק כל היום ובכל מקום. הפתרון מסנכרן בין הקולות והתנועות של התינוק ולומד להבין את התינוק יחד עם התגובות שלו לאירועים שונים. האפליקציה מאפשרת להורים לעקוב אחרי מגמות שונות בחיי התינוק בתחום השינה, פעילות, התפתחות שפתית ותזונה.

דיווח על אירועי חירום לפני התרחשותם

המוצר מדווח על תאונות ומקרי חירום שונים כגון נפילות, איכות טיפול ירודה, אלימות, נשימה לא סדירה ואובדן נשימה. וגם מתריע על אירועי חירום לפני התרחשותם כגון: שכחה באוטו, ירידה באיכות הטיפול בתינוק וחשיפה מוגברת למסכים דיגיטליים.

חברת LittleOne.Care תערוך בשבועות הקרובים ניסוי קליני באחד מבתי החולים הגדולים בישראל, שעשוי לקדם את החברה בפיתוח. החברה, ביצעה ניתוח שוק בארה"ב וצופה שתמכור כ-250,000 מנויים בארה"ב להורים שיהיו מעוניינים לעקוב אחר איכות הטיפול והתפתחות התינוק, מה שיוכל להוביל אותה לפריצה אדירה בשוק.

החברה עורכת סבב גיוס דרך פלטפורמת ההשקעות פיפלביז' ומאפשרת למשקיעים להצטרף כבעלי מניות החל מ-2,500 ₪.

מעוניינים להיכנס כמשקיעים? כנסו לכאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר