תקשורת השמאל רוקדת על הדם

אפילו כשראו הוכחות ומקורות סמכותיות ברורות של סלע מלאה דם שחדרה לקידמת הרכב וגנבת הנשק האישי של הנרצח הקדוש לא גרמו להם לשנות את דעתם. תקשורת שמאלנית איומ,ה עד מתי תהיי אוהדת מחבלים ורוצחים שכל רצונם הוא הרג יהודים חפים מפשע שכל חטאם הוא שהם יהודים שגרים באדמת מולדתם ארץ הקודש ותרדפו אותם?

שמואל קורייב | כיכר השבת |

כולנו נדהמנו לשמוע ביום שישי על הירצחו של הקדוש אשר פלמר ובנו יהונתן הי"ד בידי מחבלים ערבים בני עוולה שרצחו אותם ברגימת אבנים על מכוניתם, והנהג איבד את שליטתו על הרכב ונפל לתהום ונרצח בנסיעה בכביש באיזור קרית ארבע- חברון,

מה שלא כן התקשורת השמאלנית בשיתוף פעולה של משטרת ישראל והצבא אשר תמכו אך ורק בגירסה אחת ויחידה של "תאונת דרכים" ועוד ברוב חוצפתם טענו שהאב הנהג שנרצח "נהג במהירות מופרזת והתהפך עם בנו בן השנה", ועוד ברוב חוצפתה של המשטרה היא דורשת מבית המשפט לנתח את הגופות כדי להוכיח שזו תאונה.

היא לא הסתפקה בעדויות וראיות בשטח שהיו רבות וברורות, דבר האסור על פי דת ישראל ואמונתם של הנרצחים ומשפחותיהם בעיקר לא כדי לספק את רצונם של המשטרה צה"ל ואיך לא התקשורת השמאלנית ואוהדיה, שזו היתה תאונה בלבד ואשמת הנהג בלבד היתה כאן ולא היה שום פיגוע.

אפילו כשראו הוכחות ומקורות סמכותיות ברורות של סלע מלאה דם שחדרה לקידמת הרכב וגנבת הנשק האישי של הנרצח הקדוש, לא גרמו להם לשנות את דעתם, והמשיכו לטעון שזו תאונה והכל "סיפורי מתנחלים" כהגדרתם, רק כדי לספק את תאוותם השמאלנית ואת המשך תמיכתם במדינה הערבית צוררת היהודים החדשה שהם מאוד מחכים שתהיה ותומכים בה.

עד שכמובן לא יכלו לשקר עוד והאמת התגלתה, לצערנו.

תקשורת שמאלנית איומה - עד מתי תהיי אוהדת מחבלים ורוצחים שכל רצונם הוא הרג יהודים חפים מפשע שכל חטאם הוא שהם יהודים שגרים באדמת מולדתם ארץ הקודש ותרדפו אותם?

נקווה בעזרת ה' שה' יגזור עלינו שנה טובה שנת תקשורת הוגנת אמיתית ונקייה משקרים ואהדת מחבלים ושונאי דת אמן ואמן.

שנה טובה לכל גולשי כיכר השבת שנת בשורות טובות אמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר