פירר שלח מקורב ותשובה שלח מטוס

בבית החיים בברדיטשוב, התשתיות כבר מוכנות לקליטת מאות העולים לציון שיבואו להתפלל ביום ההילולא של רבי לוי יצחק

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |

אמש, כ"ה תשרי, חל יומא דהילולא קדישא של סנגורן של ישראל רבי לוי יצחק מברדיטשוב זי"ע. השנה מציינים מאתיים שנה להסתלקותו של אותו צדיק וקדוש, אשר כל חייו היו מסכת אחת גדולה של סנגוריה על עם ישראל באשר הם.

בבית החיים בברדיטשוב, הוכנו כל התשתיות לנוחות הקהל הרב והגדול הצפוי להגיע במהלך כל היממה.

הרב משה שמואל טהאלער, מרבני העיר ושליח חב"ד בעיר, הקים בכניסה לבית החיים אוהלים רבים עבור האורחים הרבים, בהם יוכלו לקבל כיבוד קל, כתיבת קוויטלאך, הדלקת נרות ועוד.

בנוסף, הוקם בשיתוף פעולה עם הרב שלמה יום-טוב בראייער, מרבני ברדיטשוב אוהל ענק בסמוך לבית הכנסת בעיר, שיארח בשעות אחר הצהריים היום את הסעודה הגדולה והמרכזית של ההילולא.

ההכנות במקום החלו כבר לפני יותר מחודש, כאשר הרב טהאלער הביא למקום את ראש העיר וסגניו, על-מנת שהעייריה תספק במקום את תשתיות החשמל, המים ועוד. ואכן, ראש העיר העמיד לרשות הקהילה היהודית את עזרתו המלאה.

הרב טהאלער, פועל בעיר במשך כל השנה כולה ומפעיל במקום את מוסדות "היכל לוי יצחק", הכוללים: בית כנסת, מקווה טהרה, גני ילדים, הוצאה לאור של ספרי הצדיק, הכנסת אורחים ועוד.

לשליחת קוויטלאך לציון הקדוש: 1-700-700-918

כתב כיכר השבת מוסיף ומציין כי על מטוסו של איש העסקים יצחק תשובה, עלו היום שורה של אישי ציבור ועסקנים, שעשו את דרכם לברדיטשוב, להשתטח על הציון הקדוש.

בין היתר יגיעו לציון הרב שמואל רבינוביץ', אביו הרב חיים יהודה רבינוביץ והעיתונאי מנחם גשייד, מקורבו של הרב אלימלך פירר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר