יום הולדת שמח: באיזה יום בשבוע נולדת? ● חלק א'

הפעם, כשאנחנו אומרים 'יום הולדת', אין הכוונה רק לתאריך, ליממה, אלא ליום בשבוע. כולנו יודעים שהחודש בו נולדנו משפיע עלינו, אפילו לשעה שבה נולדנו יש חשיבות. אבל האם ידעתם שגם ליום בשבוע שבו נולדנו יש כנראה השפעה לא מועטה? בואי לבדוק לאיזו קבוצה את שייכת

רינה כספי | כיכר השבת |
יום ראשון: אולי תהיי רופאה

כמו שאנו מתחילים שבוע בברכת "שבוע טוב", כך ילדים שנולדו ביום ראשון הם ילדים בריאים ואופטימיים, ידידותיים ומלאי שמחת חיים. הם לא יודעים להצטער הרבה זמן, ותמיד יעדיפו להתחיל משחק חדש מאשר לבכות על הכישלון במשחק הקודם.

תמיד יש להם הרבה מאוד רעיונות ואין להם מספיק זמן להגשים את כל הרעיונות האלה. הילדים האלה הם מנהיגים לא רעים, לכן תמיד מחפשים ומוצאים אנשים שיעזרו להם במימוש הרעיונות החדשים שלהם. אבל דווקא כשהם עצמם מתחילים לעבוד על הפרויקטים שלהם, הם די מהר מרגישים משועממים ולרוב מתקשים לסיים את מה שהתחילו.

המקצועות המומלצים לאנשי יום ראשון הם מקצועות הרפואה והאומנות. המקצועות הלא ממומלצים: מקצועות המסחר וראיית חשבון.

יום שני: הלב נגד השכל

ילד יום שני הם ילדים רגישים, אכפתיים ומלאי חמלה. הם לוקחים ללב כל דבר שהם עוסקים בו, מרבים לדבר על רגשותיהם, חוויותיהם ומצב הרוח שלהם. במאבק הנצחי בין לב לשכל, אצל ילדי יום שני הלב הוא המנצח הגדול.

הם הרבה פחות מתעניינים במידע על העולם הסובב אותם, אך מעוניינים מאוד במגע, חיבוק ונשיקה. בילדותם הילדים האלה קשורים מאוד לאמהות ותלויים מאוד בהערכתה. אנשי יום שני טובים מאוד במקצועות הרוח, נשים הופכות לאחיות וגננות טובות.

הן יודעות להכיל את הכאב של האחר, להקשיב ולעודד. נמשכים אליהם האנשים שדומים להם: הרגישים והפגיעים. לכן גם עבודה סוציאלית יכולה להתאים מאוד לאנשים האלה.

יום שלישי: סקרנות וחוש צדק

ביום שלישי נולדים ילדים החלטיים, שתמיד מחפשים דברים חדשים, ריגושים וחוויות. הם אוהבים ללמוד וגם טובים בזה. יש להם כוח רצון, סקרנות, רצון ונכונות להגיע למקום ראשון. האנשים האלה רוצים להיות מנהיגים ולרוב גם מצליחים בכך.

יחד עם זאת, הם יכולים להיות יותר מדי אנוכיים ואימפולסיביים, והדבר גורם להם לבעיות בחיים האישיים וביחסים עם החברים. ילדים כאלה שואפים לעצמאות כבר מגיל צעיר מאוד.

הם נמרצים מאוד, שונאים להשתעמם, ולכן תמיד מוצאים לעצמם תעסוקה. למי שנולד ביום שלישי שם גם חוש צדק מפותח ונכונות להילחם על הערכים. הם טובים בתפקידי ניהול, בתפקידים שדורשים גמישות מחשבתית ומצריכים השתלמויות רבות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית