טיפים לארוחות בשריות קלות לימי החופש

החופש מתאפיין ביותר ארוחות קלות, יציאות לחיק הטבע וממילא גם יותר שימוש במוצרים מוכנים. ל'הוד לבן' מגוון מוצרים העונים לצורך של 'מהיר קל וטעים', הדורשים חימום בלבד לפני ההגשה, ואהובים עד מאד על ילדים וגם למבוגרים * מור חממי מנהלת תחום מנה עיקרית ב'עוף טוב' מעניקה טיפים לארוחות בשריות כיפיות לימי החופשה (מדור אוכל mame)

מור חממי | כיכר השבת |
ל'הוד לבן' סדרת שניצלים ושניצלונים פריכים וטעימים, קציצות מוכנות בטעם ביתי וגם נקניקיות ומבחר פסטרמות בטעמים אהובים. כל המוצרים עשויים מבשר הודו משובח ואיכותי, שהוא גם המומלץ ביותר ע"י תזונאיות בהיותו מכיל כמות גדולה של חלבון, ויטמינים ומינרלים, ולצד זאת- דל יחסית בשומן.

להלן כמה רעיונות לארוחות בשריות כיפיות וקלות להכנה:

לארוחה בשרית חמה ומבושלת בקלי קלות השתמשו בקציצות הביתיות מהודו משובח של 'הוד לבן', הכינו רוטב בטעם אהוב, ויש לכם מנה בשרית של קציצות ברוטב אמהי ומהביל כמעט ללא מאמץ!

לארוחות ילדים אהובות וקלילות השתמשו בשניצלים הביתיים של 'הוד לבן': שניצל דק ענננננק קריספי וטעים, שניצל ביתי מעודן- הכי דומה לשניצל של אמא, או מיני שניצל וחטיפי שניצל בצורות שילדים אוהבים. חממו את השניצל בתנור או במחבת, הוסיפו סלט ירקות קצוץ וטרי ומנת פחמימה של אורז, תפוחי אדמה או קוסקוס – וקיבלתם ארוחה משפחתית מושלמת!

להלן כמה רעיונות לארוחות בשריות כיפיות וקלות להכנה:,לארוחה בשרית חמה ומבושלת בקלי קלות השתמשו בקציצות הביתיות מהודו משובח של 'הוד לבן', הכינו רוטב בטעם אהוב, ויש לכם מנה בשרית של קציצות ברוטב אמהי ומהביל כמעט ללא מאמץ!,לארוחות ילדים אהובות וקלילות השתמשו בשניצלים הביתיים של 'הוד לבן': שניצל דק ענננננק קריספי וטעים, שניצל ביתי מעודן- הכי דומה לשניצל של אמא, או מיני שניצל וחטיפי שניצל בצורות שילדים אוהבים. חממו את השניצל בתנור או במחבת, הוסיפו סלט ירקות קצוץ וטרי ומנת פחמימה של אורז, תפוחי אדמה או קוסקוס – וקיבלתם ארוחה משפחתית מושלמת!,,לארוחה בשרית מחוץ לבית - בטיול, בבריכה או בפיקניק תוכלו ליהנות מכריכים משביעים ומנחמים: קחו לחם מסוג האהוב עליכם, מרחו חומוס או טחינה, הוסיפו ירקות טריים וחמוצים ופסטרמה של הוד לבן ממגוון הטעמים האהובים: ברביקיו, מקסיקנית, פסטרמה בדבש טהור, בעישון עדין, על גחלים או נקניק סלמי מהדרין. מובטח לכם שתהיו שבעים ומרוצים.,,בתיאבון וחופשה נעימה!
‏

לארוחה בשרית מחוץ לבית - בטיול, בבריכה או בפיקניק תוכלו ליהנות מכריכים משביעים ומנחמים: קחו לחם מסוג האהוב עליכם, מרחו חומוס או טחינה, הוסיפו ירקות טריים וחמוצים ופסטרמה של הוד לבן ממגוון הטעמים האהובים: ברביקיו, מקסיקנית, פסטרמה בדבש טהור, בעישון עדין, על גחלים או נקניק סלמי מהדרין. מובטח לכם שתהיו שבעים ומרוצים.

‏

בתיאבון וחופשה נעימה!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית