נצלו הזדמנות!

הסייל יצא לדרך: יבואנית הרכבים בבשורה ענקית לסוף השנה

טרגט מוטורס', יבואנית הרכב המובילה לציבור הדתי והחרדי, עם הטבות בלעדיות ומפתיעות לרגל סוף השנה האזרחית על מגוון דגמי 2024, כגון: הלוואות ללא ריבית ודחיית תחילת התשלום • מוזמנים להתרשם מקרוב ממגוון הרכבים וליהנות מזמינות מיידית (רכבים).

יבואנית הרכבים בבשורה ענקית לסוף השנה (צילום: יח"צ)

אין כמו להתחיל את השנה החדשה עם מוצר חדש ונוצץ. בפרט כשמדובר ברכב חדש שיכול להניע אותנו קדימה בכל המובנים…

יבואנית הרכב 'טרגט מוטורס', דאגה שתהיה לכם סיבה טובה להתחדש, עם מגוון הטבות יוצאות דופן שיגרמו לכם לשים גז כל הדרך לאולם התצוגה היוקרתי של החברה בירושלים.

כך למשל, טויוטה היילנדר בנזין, דגם הדגל של טויוטה שהפך להיות אחד מהרכבים המשפחתיים הנמכרים והאהובים ביותר על משפחות גדולות בישראל, מוצע במימון ללא ריבית עד 200 אלף ₪ ! להיילנדר עיצוב חיצוני מודרני ואלגנטי, לצד טכנולוגיה מתקדמת של בטיחות ובידור בנהיגה והוא מספק עבור המשפחה את חוויית הנסיעה המושלמת.

לפרטים ותאום נסיעת מבחן- הקליקו כאן

שני דגמי טויוטה נוספים עליהם ניתנת הלוואה של עד 200 אלף ₪ ללא ריבית, הינם רכבי השטח העוצמתיים טונדרה וסקויה.

גם את הטויוטה סיינה האהוב והפופולרי, ניתן להשיג במימון של עד 100 אלף ₪ ללא ללא ריבית, בכל רמות הגימור.

טרנד הרכבים ההיברידיים בעיצומו וגם כאן יש בשורות טובות ללקוחות טרגט מוטורס. הסוכנות מציעה את הגרנד היילנדר ההיברידית בכל רמות הגימור, במבצעים מיוחדים הכוללים הלוואה של עד 100 אלף ₪ ללא ריבית.

רכבים נוספים עליהם ניתנת ההטבה: הונדה אודסי בכל רמות הגימור, עד 150 אלף ₪ מימון ללא ריבית. ראב 4 אדוונצ'ר וקיה קרניבל עד 100 אלף ₪ וסקודה אניאק עד 80 אלף ₪ ללא ריבית.

בנוסף לאלו, בקטלוג הדגמים של טרגט מוטורס תמצאו את מיטב החידושים של עולם הרכב, הכוללים עשרות רכבים פופולריים ומבוקשים ביותר, עם הטבה יוצאת דופן - 'קנו עכשיו ותתחילו לשלם רק אחרי פסח'.

בחברה מוסרים, כי הרכבים זמינים במלאי וניתן להשיגם במדיניות של 'שלם וקח'. יחד עם זאת ניתן לרכוש כעת את הרכב ולקבל אותו בפועל בתחילת שנת 2024, על מנת לדחות את שנת רישום הרכב על הכביש כדי שהוא יחשב כחדש יותר.

לפרטים ותאום נסיעת מבחן- הקליקו כאן

"אנו שמחים להמשיך להציע ללקוחותינו מגוון עשיר ומגוון של אפשרויות רכב מתקדמות ואיכותיות במחירים אטרקטיביים", מסבירים מטעם היבואנית. "כל רוכש רכב מהאוכלוסייה הדתית והחרדית ואף מחוצה לה, יודע כי אנחנו הכתובת היחידה עבור מי שמחפש שילוב של מקצועיות, יעוץ אישי ופתרונות מימון הולמים".

אז למה אתם מחכים? תתחילו להתניע ותהנו ממגוון המבצעים וההטבות>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר