צפו: "מקודשת" הקליפ החדש של נתנאל ישראל

נתנאל ישראל, האמן הדתי הצעיר, פונה גם לקהל הכללי עם שיר חופה העונה לשם "מקודשת", הזוכה לעיבוד חדשני וסוחף. צפו בקליפ המיוחד בבכורה ב'כיכר השבת' • שימו לב! בקליפ מופיעות גם נשים (מוזיקה, סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: עולם ומלואו)

נתנאל ישראל, מהאמנים הצעירים המוכרים בז'אנר הדתי אשר בימים רגילים נחשב על תקן של תלמיד ישיבה מנתניה פונה גם לציבור הכללי עם שיר חופה העונה לשם "מקודשת".

אלי אסרף, המנהל האישי שתמיד האמין ביכולות הווקאליות היחודיות של נתנאל, החליט הפעם לצאת מהמסגרת המוזיקלית הצפויה והמתבקשת, ונתן אופי עיבודי חדשני דרמתי וסוחף למילים והלחן שמרגשים לא פחות.

בשיחה מיוחדת עם נתנאל הוא מספר בגילוי לב על התפניות האחרונות בחיים הפרטיים וגם פונה לקהל שבזכותו ולמענו נכתב השיר: "והנה המענה לכל אותם אלו שביקשו, שבטח לא אזכה להופיע בחופתם עם השיר המקורי כי אותם כבר חיתנתי, אבל בעזרת השם אצל משפחתם"

"אני שלם עם הבחירה הזו של שיר חופה שמסמל התחלה חדשה וכמו שהרבה יודעים, אני אדם שאוהב לרגש ולהתרגש,
ואני חושב שאין יותר מרגש ומרוממם רוחנית מלהכניס חתן וכלה תחת חופתם ביום הגדול הזה שנמחלים בו כל עוונותיהם ומתחילים דרך חדשה, ממש כמו יום כיפור קטן".

אלי אסרף מוסיף: "אנחנו נועדנו לשרת את הקהל חד משמעית, ואם לזה הקהל משתוקק אז השיר הזה, "מקודשת", הוא בעדיפות ראשונה. נתנאל פותח בדרך מוזיקלית חדשה והחומרים הבאים יספקו גם את מי שכרגע שיר חופה לא מדבר אליו. החומרים המקוריים שנבחרו בקפידה תוך דגש על איכות מקסימלית ייחשפו בעזרת השם בזמן הקרוב"

את השיר כתב הלחין עיבד והפיק המנהל האישי אלי אסרף, כשלצד השיר הופק גם קליפ איכותי ומושקע בשיתוף עם חברת המדיה "עולם ומלואו" בניצוחו של אהרון אוריאן.

מילות השיר:

כוכבים בשמים שטופים זכרונות
עטופים בהילת הירח
מחייכים במבט שנוטע בי אושר
מאירים את הדרך הלאה

זה היום, השעה
השכינה כאן שורה
מלטפת
כמו חלום, שנולד
התחלה חדשה כאן פורצת

פזמון: מקודשת... מקודשת...
קול ששון קול שמחה
ישמע בהרי יהודה

מקודשת... מקודשת...
זה היום

ישימך אלקים כרחל כלאה
ישימך אלקים כאפרים וכמנשה
יברכך השם וישמרך
יאר השם פניו אליך ויחנך
ישא השם פניו אליך
וישם לך שלום

האזנה עריבה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר