מבזק כיכר TV

אלי ישי יודיע הערב: פורש מתנועת ש"ס ומקים מפלגה

יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי יודיע הערב על החלטתו לפרוש מתנועת ש"ס ולהקים מפלגה חדשה. פגישת הגר"ש בעדני והגר"מ מזוז נכשלה, אך הרבנים סיכמו כי הצדדים לא יתקפו זה את זה. עוד במבזק: המפלה של ראש הממשלה בנימין נתניהו בליכוד ומתכון סופגניות מיוחד לחג החנוכה • צפו (כיכר TV)

(וידאו: כיכר השבת, לע"מ; תמונה: יעקב כהן)

פילוג היסטורי בש"ס: יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי יודיע הערב (שני) על החלטתו לפרוש מתנועת ש"ס ולהקים מפלגה חדשה. את מסיבת העיתונאים יכנס ישי במלון רמדה בירושלים בשעה 20:00 בערב.

הבוקר התקיימה פגישה מכרעת בין מנהיגו הרוחני הגאון רבי מאיר מזוז לחבר מועצת החכמים הגאון רבי שמעון בעדני, הפגישה לא הצליחה להבשיל לשלום, אך הצדדים סיכמו כי במערכת הבחירות לא יתקפו זה את זה.

ל"כיכר השבת" נודע כי ישי העביר מסר ברור כי אין בכוונתו לפתוח מלחמה נגד דרעי, למרות שלדבריו יש ל הרבה טענות נגדו, אך אם יתקפו אותו הוא יגיב בחומרה עם החומרים והמידע שיש לו שלדברי מקורביו מגובה בתיעודי וידאו.

בשעות אלו חודש המשא ומתן בין אורי אריאל לאלי ישי בכדי להביא לרשימה משותפת שתרוץ תחת השם "מרן" או "ביחד".

בשעות הצהריים הבהיר ח"כ יוני שטבון כי הוא יחבור לאלי ישי. בראיון לאולפן ynet אמר שטבון: "צריך תנועה שלא בורחת מהשכבות החלשות ומהפריפריה. ברגע שהייתה חבירה בבחירות הקודמות ליאיר לפיד, שהרים את הדגל של מעמד הביניים, הבית היהודי בחר ללכת לכיוון הזה והפך למפלגת ימין נוספת כמו הליכוד. חשוב לי שתהיה תנועה שמייצגת גם דתיים לאומיים, גם חרדים וגם את השכבות החלשות".

עוד במהדורת כיכר TV

הקרב בדגל התורה: מי יוצב במקום הרביעי? מנכ"ל לב לאחים הרב אליעזר סורוצקין או מקורבו של מרן הרב קנייבסקי, אברהם רובינשטיין.

מפלה לנתניהו בבית הדין של הליכוד: בית הדין קיבל את עתירתו של חבר הכנסת משה פייגלין וּבִטֵּל את איחוד הבחירות לראשות המפלגה ולרשימה באותו היום. בנוסף בוטלה סמכותו של נתניהו לשריין מקומות ברשימת הליכוד לכנסת. מחר ההחלטה תידון שוב, בהרכב שופטים מורחב.

ורגע לפני החנוכה השפית מורן פינטו מגישה לכם מתכון לסופגניות מיוחדות ששוות כל קלוריה.

צפו במבזק בהגשת: נסים בן חיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר