ראש העיר עפולה יצחק מירון וסגנו נעצרו

ראש עיריית עפולה יצחק מירון, סגנו ברויס יודיס ורמי טייב יועצו של השר יובל שטייניץ, נעצרו על ידי המשטרה בחשד כי הם מעורבים בפרשת השחיתות הגדולה (חדשות, משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מוטי קמחי - ynet)

פרשת השחיתות: ראש העיר עפולה יצחק מירון, סגנו בוריס יודיס, ויועצו של השר יובל שטייניץ רמי טייב, נעצרו על ידי המשטרה בחשד למעורבות בפרשת השחיתות הגדולה שנחפשה בחודש האחרון. כך הותר היום (שני) לפרסום.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום את מעצרם של מירון, יודיס וטייב עד ליום רביעי, זאת לאחר שנעצרו הבוקר במהלך פשיטה של חוקרי המשטרה על משרדי העירייה במסגרת חקירת פרשת השחיתות.

השלושה חשודים בעבירות של שוחד, תיווך לשוחד והפרת אמונים. במקביל, חקירתה של סגנית השר פאינה קירשנבאום הסתיימה לאחר שבע שעות. הבוקר הודיעה קירשנבאום על פרישתה מהחיים הפוליטיים.

מירון, שייצג את עצמו בדיון בבית המשפט, שאל במה הוא חשוד, ונציגת המשטרה השיבה כי "מדובר בהתפתחות שעניינה עבירות שוחד מרמה והפרת אמונים".

לדבריה, "4 מיליון שקלים הועברו ממפלגת ישראל ביתנו לעיריית עפולה. ראש העיר חשוד במינוי מקורבים של בכירי "ישראל ביתנו" בהם סגנו ואחרים".

בית המשפט קבע כי "קיים חשד סביר לביצוע העבירות. קיימת עילת מעצר מחשש לשיבוש חקירה".

על פי החשד, רמי טייב, יועצו של השר יובל שטייניץ, חשוד בתיווך במינוי בעיריית עפולה ובתמורה קיבלה העירייה תקציבים. טייב נחקר לפני כשבועיים אז אמר בחקירתו כי לא היה קשר בין מינויו של יודיס לכספים שהועברו.

כאמור, כל החשודים נחקרים במסגרת הפרשה אותה חוקרת יחידת להב 433 של המשטרה זאת בחשד לשיטה שהופעלה על ידי בכירים רבים בשירות הציבורי, בעיריות ובעמותות שונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר