מסתמן: זו רשימת מפלגת 'כולנו' של משה כחלון

משה כחלון יו"ר מפלגת "כולנו", ממשיך לגבש את רשימתו הסופית לבחירות הקרובות. לפי המסתמן, במקומות הראשונים יוצבו: גלנט, מלקו, אורן, עזריה ואלי אללוף (חדשות, פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
משה כחלון (צילום: פלאש 90)

משה כחלון יו"ר מפלגת "כולנו", ממשיך לגבש את רשימתו הסופית לבחירות הקרובות לקראת הגשת הרשימות בשבועות הקרובים.

לפי המסתמן כעת, אלו הבכירים שישובצו בעשירייה הראשונה. במקום השני, אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט, שניהל משא ומתן עם כמה מפלגות בהם הליכוד ולבסוף החליט לקבל שיריון במפלגה החדשה.

אחריו תוצב צגה מלקו, עולה מאתיופיה, בעברה כיהנה בתפקיד מנהלת רשת א' של קול ישראל, וכאמור כחלון מתכוון לשבצה במקום השלישי ברשימה.

במקום הרביעי ימוקם שגריר ישראל לשעבר בארצות הברית ד"ר מייקל אורן. אחריו סגנית ראש העיר ירושלים רחל עזריה ובמקום השישי יו"ר הוועדה למלחמה בעוני אלי אלאלוף.

במקום השביעי ככל הנראה תוצב האישה הראשונה שצירף, סגנית ראש העיר קריית שמונה לשעבר וחברת מועצת העיר בהווה, ד"ר יפעת שאשא ביטון. עוד קודם כהונתה בעיריית קריית שמונה, היא עסקה בחינוך.

על שלושת המקומות הנוספים שלפי הסקרים הינם כמעט ריאליים, אין עוד שמות סופיים אולם ככל הנראה במקום השמיני יוצב בכיר במערכת הבריאות.

בין פגישות עם שמות פוטנציאליים, הספיק כחלון להציב תנאי ראשון להיכנסו לממשלה. "יש לנו תכנית מסודרת לפירוק רשות מקרקעי ישראל, ואני מודיע כאן - אני הולך לפרק את רשות מקרקעי ישראל. אם לא נקבל את רשות מקרקעי ישראל, לא ניכנס לממשלה", כך אמר אמש באירוע "בוחרים "2015 באוניברסיטת בן גוריון.

ביממה האחרונה פרסם כחלון את תוכנית "100 העמודים", במסגרתה הוא מתכנן בין השאר להוציא את שיווק הקרקעות מהרשות. בתוכנית, שאמורה להילחם במחירי הדיור הגבוהים, מתכנן כחלון להפריט או לפצל את הפעילויות השונות של רשות מקרקעי ישראל בין גופים שונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר