כחלון שובר שתיקה: "נתניהו, בנט ולפיד אשמים ביוקר המחיה"

לאחר תקופה ארוכה בה שמר על שתיקה, יו"ר 'כולנו' השר לשעבר משה כחלון העניק ראיונות לתקשורת וירה לכל הכיוונים: "נתניהו, לפיד ובנט אשמים ביוקר המחיה" (חדשות, בחירות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
משה כחלון (Ben Kelmer/Flash90)

לאחר תקופה ארוכה של שקט תקשורתי, יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון העניק היום (רביעי) ראיונות לכלי התקשורת וירה לכל הכיוונים.

בראיון ל-ynet אמר כחלון: "אני חושש שהמצב הפוליטי לאחר הבחירות יישאר כפי שהוא היום פחות או יותר. המדינה תמשיך להיות תקועה ומחירי הדיור יהיו גבוהים, יוקר מחיה גבוה, פערים הולכים ונפתחים, בלתי נסבלים".

על כך שהיה בעבר בליכוד אמר כחלון כי הוא הליכוד האמתי וכי הליכוד זז למקום אחר: "אני מרגיש שאני ליכודניק בחלק החברתי, אבל הליכוד זז למקום אחר. הליכוד האמיתי זה אני והאנשים שסביבי. אנחנו ממשיכים את הליכוד של 77'".

כחלון הצהיר כי ייתכן ויצטרף לממשלה בראשות יצחק הרצוג: "אנחנו נצטרף לכל ממשלה שתיתן לנו את הדברים שאנחנו מבקשים: הורדת מחירי הדיור, פירוק מנהל מקרקעי ישראל, צמצום פערים והורדת יוקר המחיה. אם נקבל את הדברים האלה אנחנו נהיה".

כחלון הוסיף, "אם יהיו לנו מספיק מנדטים ונהיה מספיק חזקים נוכל לקיים את הדברים. אנחנו לא פוסלים אף אחד".
בהתייחסו ליאיר לפיד ו"יש עתיד" אמר כחלון כי מדובר "בהחמצה גדולה. 19 מנדטים זה המון כוח. הוא יכול היה לעשות הרבה דברים אבל לצערי הוא החמיץ. אנחנו נעשה את זה".

כאמור, כחלון לא חסך ביקורת מאף אחד ותקף גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנו נמדדים בתוצאות. לא בדיבורים, פייסבוקים, כותרות או ספינים. רק תוצאות. מחירי הדיור ירדו? הפערים הצמטצמו? יוקר המחייה ירד? הכול רק עלה, הפערים הורחבו ומחירי הדיור נסקו. כל מי שישב בממשלה הזו, כולל בנט, אשם. שאף אחד לא ינסה לגלגל את זה על מישהו אחר. שלושתם אשמים".

בנוגע לרשימתו אמר כחלון כי "שיבצנו אנשים ממגזרים שונים כדי להיות מפלגה של כולם ולא מפלגת נישה. אי אפשר לנתק את החברה והכלכלה מהביטחון".

לדבריו, "רציתי אנשים עם עשייה מוכחת, כמו אלי אלאלוף, ד"ר יפעת שאשא ורחל עזריה, אנשים שעשו דברים, הובילו". כחלון שיגר עקיצה ללפיד ואמר: "יש תחושה שאת מי שראינו בטלוויזיה אנחנו רוצים לראות בכנסת. אבל לאחר מכן אנחנו מבינים שעדיף היה שנשאר בטלוויזיה".

כחלון התייחס למינוי שלו על ידי ראש הממשלה לפני הבחירות הקודמות ליו"ר מנהל מקרקעי ישראל, מינוי שבוטל בסופו של דבר: "ידעתי שכראש המנהל אוכל להשפיע, לא יכולתי לסרב. היו לנו תוכניות איך להוזיל את מחירי הדיור, אבל אז ראש הממשלה חזר בו".

כחלון תקף את מפלגת העבודה ואמר כי "יש שם אנשים חברתיים, אבל חסר שם אנשי ביצוע. אנשים שמעולם לא ביצעו או הובילו דברים. זה מה שחסר גם למדינת ישראל, חסר יישום".

על הירידה בסקרים אמר כחלון: "אני מאוד מכבד סקרים, אבל תמיד יש עליות וירידות ועוד יהיו ירידות ועליות, אז אני ממליץ להמתין קצת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר