שיפור במצבו של השר אורי אורבך; עדיין נשקפת סכנה

שיפור קל במצבו של השר לענייני גמלאים אורי אורבך המאושפז בבית החולים 'שערי צדק' בעקבות מחלה המטולוגי ממנה סובל עם זאת עדיין הוא לא יצא מכלל סכנה (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
השר אורי אורבך (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

הבוקר (שני) חל שיפור קל במצבו של השר לענייני אזרחים ותיקים, אורי אורבך, שאושפז בבית החולים "שערי צדק" בירושלים, לאחר שמצבו הידרדר בעקבות מחלה המטולוגית, מחלת דם, ממנה סובל.

השר אושפז לפני שבועיים בבית החולים ובסוף השבוע חלה הידרדרות במצבו הבריאותי. למרות השיפור במצבו, השר עדיין לא יצא מכלל סכנה.

מאז היוודע דבר אשפוזו על ידי השר עצמו, בדברים שכתב אתמול בדף הפייסבוק, רבים מחבריו הפוליטיקאים קראו להתפלל לרפואתו השלימה.

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' העלתה צילום מסך מהסמסים האחרונים ביניהם. לצד זה כתבה: "אורי ואני נולדנו באותה שנה, באותו יום, ובאותה שעה. תמיד חיבבנו מאוד אחד את השני והסתדרנו מצויין, גם כשהיינו שנינו עיתונאים וגם בפוליטיקה, חרף חילוקי הדעות האידיאולוגיים".

"שנינו לא מאמינים במיסטיקה, אבל בכל זאת משהו בשפה המשותפת המצוינת שלנו תמיד גרם לי לחשוב שאולי בכל זאת לרגע הלידה הבו-זמני שלנו יש איזושהי משמעות. לפעמים הוא ממש לוקח לי את המלים מהפה. וחוץ מזה הוא אחד האנשים הכי מצחיקים שאני מכירה, כפי שתוכלו לראות באסמס ששלח לי ערב הפריימריס השבוע", הוסיפה.

יחימוביץ' סיכמה: "אני אמנם חילונית, אבל מצטרפת בכוונה גדולה למתפללים לשלומו".

ח"כ שי פירון כתב כי "השר אורי אורבך הוא חבר, והוא איש מיוחד, ציונות דתית במיטבה. ועכשיו הוא חולה וזקוק לתפילה ולרחמי שמיים. אנא, התפללו גם אתם לרפואתו".

חברת הכנסת גילה גמליאל כתבה: "במהלך היום נודע לי על מצבו הבריאותי של חברי, השר לאזרחים ותיקים, ח"כ אורי אורבך. ברגעים אלו, אבקש מכולכן וכולכם לשאת תפילה לרפואת אורי שרגא בן פנינה, בתוך שאר חולי ישראל".

אשתקד אושפז אורבך לתקופה של מספר שבועות בבית החולים שערי צדק בירושלים. דבר אשפוזו נשמר בסוד, כשמקורביו ניסו למנוע את דליפת הסיפור לתקשורת, אך בקבוצות וואטסאפ שונות החלו לצוץ הודעות שסיפרו כי מצבו של השר קשה מאוד. אז נאלץ השר להגיב.

ביום חמישי שעבר בעת הצגת נבחרת הבית היהודי נעדר אורבך מהכנס בכפר המכבייה ובשמו נמסר כי הוא לקה בשפעת, שכעת מתברר כאירוע רפואי.

שמו לתפילה: אורי שרגא בן פנינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר