הפריימריז במרצ הסתיימו ללא שמות חדשים

כאלף חברים במפלגת מרצ בחרו את הרשימה לקראת הכנסת ה-20. התוצאות: אין הפתעות, הח"כים המכהנים זכו במקומות הראשונים. במקום השישי ברשימה: מוסי רז (פוליטי,בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
תומכי מרצ עם יו"ר התנועה זהבה גלאון (Tomer Neuberg/FLASH90)

כאלף חברי מפלגת מרצ הצביעו היום (שני) בבחירות המקדימות של המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-20 ובחרו את נציגיהם ברשימה. אחוז ההצבעה עמד על 96 אחוזים.

מהתוצאות עלה כי כל חברי הכנסת המכהנים של המפלגה זכו בחמשת המקומות הראשונים - 1.זהבה גלאון 2. אילן גילאון 3. עיסאווי פריג' 4. מיכל רוזין 5. תמר זנדברג.

במקום השישי, שעל פי חלק מהסקרים עדיין ריאלי, זכה מוסי רז. במקום השביעי גבי לסקי. מקום שמיני: אבי דבוש. מקום תשיעי: אבו וילן ומקום עשירי רויטל לן כהן.

היו"ר גלאון אמרה לאחר פרסום התוצאות: "יש לנו מרצ נהדרת. הרשימה הכי טובה בכנסת. כל העשרה יהיו בכנסת הבאה ואנחנו נשנה את מדינת ישראל".

גלאון הוסיפה: "מעולם לא שיקרנו, מעולם לא בגדנו, מעולם לא סטינו מהדרך ואתם יודעים היטב שנעשה את העבודה בדיוק כפי שאנחנו אומרים".

לדבריה, "עשרה מנדטים ירחיקו את ליברמן מהשלטון ואת המתנחלים מהתקציב. זה ישיג צדק חברתי, מיגור העוני, נישואים חברתיים וחינוך לדמוקרטיה" גלאון הוסיפה: "אם מרצ לא תהיה גדולה הרצוג יזלוג ימינה. אם אתם רוצים את הרצוג כראש ממשלה תצביעו למרצ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר