'בראשית' ו'תוצאות אפקטיביות' זכו בתקציב ההסברה של 'יהדות התורה'

קרב משרדי הפרסום על תקציב ההסברה של 'יהדות התורה' הסתיים. את התקציב לציבור החילוני יקבל משרד 'בראשית' ואת התקציב לציבור החרדי יקבל 'תוצאות אפקטיביות' (מדיה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הקמפיין הקודם של 'יהדות התורה' (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)

קרב משרדי הפרסום על תקציב ההסברה של 'יהדות התורה' לציבור החרדי ולציבור החילוני שנמשך בתקופה האחרונה מגיע לסיומו.

את תקציב ההסברה לפרסום ותעמולה בציבור החילוני יקבל משרד 'בראשית' בראשות מוטי קוטיינר.

במקביל, את התקציב להסברה בתוך הציבור החרדי יקבל משרד 'תוצאות אפקטיביות' בראשות שעיה איצקוביץ.

ל"כיכר השבת" נודע כי מועמדותו של משרד הפרסום 'פידבק', שאף הוא עלה לגמר, ירדה לאחר שהמשרד ביקש לטפל בשני התקציבים ואילו ב'יהדות התורה' החליטו לפצל את שני הקמפיינים, לחרדים ולחילונים, בין שני משרדים.

יצוין כי במערכת הבחירות הקודמת זעם איצקוביץ לאחר שלא זכה בתצקיב וטען לאפליה מכוונת. איצקוביץ אף כינס מסיבת עיתונאים בה תקף את ראשי המפלגה על כך שהמכרז היה מוטה.

גם בסיבוב הנוכחי כשעלה שמו ועובדת התמודדותו לתקציב ההסברה של 'יהדות התורה', הכחיש איצקוביץ בדף הפייסבוק כי הוא מתמודד אך בסופו של דבר, הוחלט ב'יהדות התורה' כי איצקוביץ יזכה בתקציב.

יצוין כי איצקוביץ נחשב למקורב ל'דגל התורה' ולסיעה המרכזית ב'אגודת ישראל'.

ב'יהדות התורה' מקווים כי המודעות והפרסומים הראשוניים של מטה ההסברה יתפרסמו כבר בסוף השבוע בעיתונות החרדית.

בהודעה מטעם מטה ההסברה של "יהדות התורה" נאמר כי הבוקר נבחר משרד "תוצאות אפקטיביות" לנהל את קמפיין המפלגה לבחירות לכנסת תשע"ה-2015 במגזר החרדי ואת הקמפיין במגזר הכללי ינהל משרד הפרסום "בראשית".

עוד נאמר בהודעה כי "חברי המטה איחלו הצלחה למשרדים שנבחרו, והביעו הוקרה והערכה גם למשרדים האחרים שהגישו הצעות ראויות ומקצועיות. בכוחות משותפים אנו מתייצבים עתה על קו הזינוק, בשליחותם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי דורנו , מתוך תחושת אחריות והבנת גודל השעה. ניצבת בפנינו הזדמנות היסטורית לחזק את כוחה של "יהדות התורה", לקראת האתגרים הגדולים הניצבים לפתחה בקדנציה הקרובה, לכלל ולפרט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר