איילת שקד: מקווה לראות חרדי ברשימת 'הבית היהודי'

במפגש בין חברי 'הקואליציה' לח"כ איילת שקד, הביעה שקד את תקוותה כי ברשימת הבית היהודי יהיה יהודי חרדי ואף חילקה את הציון 10 לח"כים החרדים - חברי וועדת שקד (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
איילת שקד במפגש, אמש (צילום: כיכר השבת)

במפגש פנימי אמש (מוצאי שבת) של חברי קבוצת הווטסאפ "הקואליציה", בחרה חברת הכנסת איילת שקד מראשי מפלגת "הבית היהודי" להחמיא לח"כים מהמפלגות החרדיות והעניקה להם את הציון 10.

במפגש שהתקיים בשילוב סיום מסכת וסעודת מלווה מלכה בבית "הידברות" בפתח תקווה, אמרה שקד כי היתה רוצה לראות אדם חרדי מתמודד בפריימריז במפלגת הבית היהודי וכי לדעתה הוא היה עשוי להיבחר.

שקד אף הביעה את תקווה כי בעם הבאה ברשימת "הבית היהודי" יהיה יהודי חרדי.

באשר לוועדת שקד שהכינה את חוק הגיוס, אמרה שקד כי "פרוש ואטיאס היו חברים בוועדה וגפני היה ממלא מקום אבל הוא לא החסיר אף ישיבה והייתי נותנת להם (את הציון) 10".

"האמת היא שהם עשו עבודה מאוד טובה מבחינתם ולי באופן אישי היה תענוג גדול לעבוד איתם ואני בקשר מאוד טוב איתם עד עצם היום הזה", אמרה שקד.

שקד שבה ואמרה כי "לכל אחד ואחד מהם היה מגיע 10. באמת הם עשו עבודה טובה. הם עשו עבודה רצינית. חבר הכנסת פרוש סרק כל אות בחוק והוא היה הכי יסודי. בכלל כל חברי הוועדה היו יסודיים אבל הוא היה הכי מכולם".

בהמשך עוררה שקד סערה קלה כשסיפרה על פעולות משרד הכלכלה בראשו עמד יו''ר הסיעה נפתלי בנט למען שילוב הציבור החרדי בשוק התעסוקה מה שגרם לעימות קל עם כמה מהנוכחים שטענו כי כל ההתקדמות שהייתה בתחום נעצרה אך ורק בשל הפעילות האגרסיבית של הבית היהודי.

במהלך המעמד ערך יו''ר הקבוצה איש יחסי הציבור משה פרידמן סיום מסכת חגיגה לעילוי נשמת אביו זצ"ל והנוכחים איחלו לו ברכת "לחיים" כשהם טועמים מיין הסיומים של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי הנחשב לסגולה ולברכה.

בפני חברי הקבוצה נשא נאום תורני הרב מאיר שוורץ מרצה בתנועות הקירוב וכן הרב חיים הורביץ רבה של שכונת צהלה בתל אביב שבהמשך אף קיים קומזיץ מיוחד של שירי נשמה ורגש יחד עם האמן ישי לפידות והמוזיקאי אריק דביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר