הרצוג: לא לתקוף את נתניהו בגלל דו"ח המבקר

יו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק בוז'י הרצוג הורה לאנשיו שלא להשתמש בדו"ח מבקר המדינה שפורסם אמש בכדי לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, "זה לא מעניין" (בחירות 2015)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(אמיר לוי - פלאש90)

בשונה מהערכות במערכת הפוליטית, יו"ר מפלגת המחנה הציוני, ח"כ ב'וזי הרצוג, הורה לראשי מטה ולחברי המפלגה שהחל מהיום (רביעי), מוטב שלא לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו על ממצאי דו"ח מבקר המדינה

לטענת אנשיו, הדו"ח לא מעניין באמת את הציבור ובוודאי שהאזרח הרוצה להצביע למפלגת השלטון לא ישנה את דעתו בעקבות כך.

עוד טוענים אנשי הרצוג כי הציבור יודע, לא מאתמול כיצד מתנהלים חייהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה וכי לא דו"ח המבקר ולא אף גורם אחר ישנה את דעתם לטוב ולרע.

התגובה היחידה של ה"מחנה הציוני" הייתה עם פרסום הדו"ח ועל תגובת הליכוד שהפנתה אצבע המאשימה אל אב הבית לשעבר במעון מני נפתלי שתבע את נתניהו, ואמרו כי "מני נפתלי הוא האיום האיראני החדש של נתניהו. ביבי שוב זורק אחריות על הש.ג. ומאשים את אב הבית ה'ממורמר' שלו בהפקרות שלו".

לדבריהם, "אחרי תשע שנים שלו בשלטון כולנו ממורמרים מכך שהפקיר, זנח והתעלם מאזרחיות ואזרחי ישראל. שהפקיר את תושבי עוטף עזה לחמאס שחפר מנהרות מוות מתחת לבית שלהם, בזמן שהוא ישן בנחת במעונו המוגן.

"הוא התעלם מהצעירים שלא יכולים לחלום על דירה בזמן שהוא מחזיק שלושה בתים וזנח כל ילד שלישי בישראל בזמן שהוא אוכל סושי וארוחות בוקר באלפי שקלים. זו לא מנהיגות, זו בושה. ביבי, נכשלת. הביתה".

במקביל, היום הצטרפה למטה המחנה הציוני יועצת התקשורת תמי שינקמן, זאת בעקבות בקשתו של מנהל הקמפיין ראובן אדלר, והיא תשמש כמנהלת מערך ההסברה והתקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר