משה פייגלין מבהיר: "אין לי שום כוונה להצביע עבור נתניהו"

ח"כ משה פייגלין מודיע היום כי אינו מתכוון להצביע עבור מפלגת 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו בבחירות הקרובות, אך מדגיש: "נתניהו הוא המנהיג המועדף על עם ישראל" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה פייגלין (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

בחירות 2015: לאחר שהובס בפריימריז של 'הליכוד' ולא יכהן כחבר כנסת בכנסת הבאה, מודיע היום (שני) ח"כ משה פייגלין כי אינו מתכוון להצביע עבור מפלגת 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו, אך מדגיש: "נתניהו הוא המנהיג המועדף על עם ישראל".

בדברים שכתב היום בעמוד הפייסבוק שלו הא התייחס לבחירות וכתב: "אין לי שום כוונה להצביע עבור נתניהו. עכשיו כשאין בליכוד את התקווה לבשורה חדשה, נשאר רק החיבוק עם ערפאת, שחרור המחבלים, הקפאת הבניה, התמיכה בהתנתקות, וסלילת הדרך לפצצה איראנית".

"אני גם לא צריך את "פרשיות" הפיסטוקים והבקבוקים בכדי לדעת שהחוק אצלו הוא עניין 'גמיש'", הוסיף פייגלין, "הוא כבר הוכיח לי את זה באופן אישי - ובצורה חמורה הרבה יותר מכל פרשיה - בגנבות וברמאויות שארגן בכל מערכת בחירות מולי".

עם זאת הוא מדגיש: "אבל נתניהו הוא המנהיג המועדף על עם ישראל. לא מאהבתו, אלא מהבנה שהאלטרנטיבה גרועה יותר ומושחתת הרבה הרבה יותר. הריבון אמור להיות העם והעם בוחר שוב ושוב בנתניהו. ומה שקורה עכשיו - ברגעים אלו ממש – הוא שמיעוט קטן של פקידים שמונו על ידי מעגל רודני קטן , קורא תיגר על שלטון העם".

"אגב - גם בזה נתניהו אשם. הוא אשם בכך שנתן ליועץ משפטי עבריין (פרשיית העובד הזר שהיא חמורה יותר מכל הפיסטוקים) להמשיך בתפקידו, הוא אשם בכך שהסכים שיכפו על הממשלה מועמד יחיד - כמובן נציג השמאל הקיצוני ביותר - לעמוד בראש התביעה הציבורית, נתניהו הוא האשם כי נכנע ל'פוליטבירו' של "שלטון החוק" ועכשיו הוא שבוי לחלוטין בידו", כתב פייגלין.

"אבל נתניהו לא הסיפור כאן. הסיפור כאן זה אנחנו. האם המדינה הזו היא שלנו או של אותה רודנות. רודנות שמחליטה את מי לחקור ואת מי 'לאתרג', על מי לפרסם ואת מי להשתיק, במי לשסות את המשטרה ובאיזה עיתוי - ולבסוף (איך לא) באיזה עונש להוציא את מי שמאיים על ההגמוניה - של הרודנות", הוסיף פייגלין.

פייגלין סיים את דבריו וכתב: "מי שהולך שולל אחרי הפרשיות - הופך את פתק הבוחר שלו - לבדיחה, ואת ישראל לרודנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר