תלונה: "מני נפתלי לקח מזון ממעון רה"מ"; עורך דינו: "הכפשה"

בשעות הצהריים חודשה עדותו של מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, בפני יחידת להב במשטרה. במקביל, הוגשה תלונה הטוענת כי נפתלי "גנב" מוצרים מהמעון (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(Flash90)

פרשת מעון ראש הממשלה: תושב עפולה אברהם גבאי הגיש תלונה למשטרה בה נטען כי בין השנים 2011-2012 מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה לקח מוצרים ממעון נתניהו והעבירם לקרובי משפחתו. בתצהיר שמסר גבאי לעורך דינו נאמר כי ראה בקביעות את נפתלי מביא ארגזים עם מצרכים לבני משפחתו.

בתצהיר טען גבאי כי נפתלי העביר מצרכים בסיסיים וחומרי ניקוי לקרובי משפחתו: "בשנתיים ההן בכל שבוע הייתי רואה את מני נפתלי מגיע בכל שבוע בימי חמישי או שישי". גבאי אף מסר עדות בנושא באמצעות עורך הדין אפרים דמרי ליחידת להב 433 של המשטרה.

עו"ד עופר אלמוג, המייצג את נפתלי הגיב לתלונה ואמר כי: "העדויות האלו הן חלק ממסע הכפשות כנגד מני נפתלי ואין בהם כלום. מרשי נאמן לגרסתו והוא בטוח שמשטרת ישראל תחקור ותרד לחקר האמת בפרשה הזו ושהאמת גם תצא לאור".

מוקדם יותר היום (שני) חודשה עדותו של נפתלי על הנעשה במעון ראש הממשלה. עיקרי עדותו: המדינה מימנה הוצאות הטיפול באביה של שרה נתניהו, דיווחים על אירוחים במעון ראש הממשלה נופחו פיקטיבית על מנת להגדיל את ההחזר מהמדינה, ציוד של המעון הציבורי בירושלים הועבר למעון הפרטי של משפחת נתניהו בקיסריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר