כחלון: "אני מסורתי אבל תומך בתחבורה ציבורית בשבת"

יו"ר כולנו משה כחלון חוזר על דבריו, לפיהם הוא תומך בתחבורה ציבורית בשבת, זאת למרות שהוא "מסורתי", בכדי לאפשר לחסרי רכב לנסוע בשבת (חדשות, בחירות 2015)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(Ben Kelmer/Flash90)

נגד השבת: אחרי שספג לא מעט ביקורת, יו"ר מפלגת 'כולנו' משה כחלון, לא חוזר בו ואומר כי הוא בעד תחבורה ציבורית בשבת למרות היותו אדם מסורתי.

כחלון נימק את תמיכתו, במהלך שרבים מהמפלגות מתנגדות לו, בכך שישנם אנשים שרוצים לבקר את יקיריהם אך אינם יכולים לעשות זאת, בשל היותם חסרי רכב.

"לא נפגע באדם שלא יכול להרשות לעצמו רכב ורוצה לבקר את משפחתו. אני אדם מסורתי, אבל צריך להיות הגונים", אמר כחלון לערוץ 10.

הסערה החלה במהלך שיחת 'צ'אט' עם גולשים באתר 'הארץ', כאשר נשאל כחלון בנושאים הבוערים והרגישים הללו בין דתיים, חרדים וחילונים. מבחינת כחלון צריך לאפשר תחבורה ציבורית בשבת אך בד בבד לא לפגוע ברגשות שומרי המסורת ומשום כך הוא מתנגד לתחבורה בשכונות הדתיות.

באשר לסוגיית הסרת הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס, השיב כחלון כי הוא לא מתנגד לכך וכי צריך לבחון זאת לעומק. "אני תומך בשוויון בנטל ובהוצאת החרדים למעגל העבודה, אני חושב שזה גם אינטרס שלהם. לגבי הסנקציות הפליליות - אני מוכן לבחון את זה. אחרי תקופה מסוימת צריך לבחון את הדבר הזה ולראות אם הסנקציות מועילות או לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר