כחלון: "אחרי תוצאות האמת נפתח במגעים"

גם הבוקר עם היוודע תוצאות האמת המעניקות לכולנו 10 מנדטים, היו"ר משה כחלון מעדיף לשמור על ערפל בשאלה על מי ימליץ לראשות הממשלה "אחרי תוצאות אמת" (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(פלאש90)

בחירות 2015 • היום שאחרי: יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, רמז הבוקר (רביעי), בהודעה לכלי התקשורת שהמתינו מחוץ לביתו כי בכוונתו לשבת בממשלת נתניהו באם הוא זה שיעמוד בראשה.

בפתח ביתו בחיפה אמר: "ראש הממשלה שוחח איתי ואמר שהוא רציני בכוונותיו, ואני השבתי לו בנימוס שאני מחכה לתוצאות ונפתח במגעים אם צריך אבל זו עמדתנו, זו דרכנו, לא נזוז ממנה".

על פי תוצאות האמת כולנו מקבלת 10 מנדטים, וראש הממשלה בנימין נתניהו כבר הבטיח לכחלון את תיק האוצר בממשלה הבאה.

אמש אמר כחלון במאום הניצחון: "זו מערכת בחירות היסטורית – מערכת בחירות שעסקה בבעיות היום-יומיות שמפריעות לכל אדם. ניסו להסיט אותנו ימינה ושמאלה. ניסו להסיט אותנו לאיראן, וושינגטון וסוריה – ולרגע לא זלזלנו בבעיות האלו".

"אבל החיים שלנו בישראל לא פחות חשובים. הסיכוי שהילדים שלנו יזכו לקנות דירה לא פחות חשוב. האפשרות לתת להורים שלנו לחיות בכבוד, לא פחות חשובה. לכן אנחנו רוצים למצוא את המכנה המשותף שמחבר אותנו יחד".

עוד אמר כחלון כי הגיע הזמן לפיוס בתוכנו, "עכשיו הגיע הזמן לעשות מה שטוב לכולנו. זה זמן להכרת הטוב, לצניעות ולדרך ארץ. אין בי יהירות, בוודאי לא שמחה לאיד – רק גאווה והערכה גדולה מאוד לאלו שעזרו לנו להגיע לפה. זה לא הזמן להמשיך ולפלג – זה הזמן לאחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר