עוצרים את ההסתה

אלעזר שטרן: "נתניהו מכר את יהדותה של המדינה לחרדים קיצונים"

ח"כ לשעבר אלעזר שטרן, זועם על ביטול ההישג המרכזי שלו בדמות חוק הגיור, ותוקף בחריפות: "אז מה אם יהדותה של המדינה נמכרה לקיצונים שבמנהיגי החרדים?" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מאוכזב. אלעזר שטרן (צילום: פלאש 90)

מרכיבים ממשלה • עוצרים את ההסתה: ש"ס חתמה אתמול (שני), הסכם קואליציוני עם מפלגת הליכוד, ולמעשה סגרה את הגולל על חוק הגיור של אלעזר שטרן והרפורמות שבקש לעשות במוסד הרבנות הראשית.

שטרן עצמו מאוכזב, את האכזבה שלו הוא פורק בתסכול: "ראש הממשלה מכר את יהדותה של מדינת ישראל לחרדים קיצוניים. אם לא די בכך הוא ביזה את שלטון החוק בכך שהסכים לביטול חוקים שהוא תמך בהם. בכך נתניהו פגע אנושות במערכת הפוליטית, ויותר מכך באמון הציבור בפוליטיקאים", אמר שטרן.

"אנשיו מדברים על "העם אמר את דברו", כאילו כל העם אלו ששת המנדטים של יהדות התורה, בעוד שאפילו רבע מהעם (מצביעי הליכוד), לא העלו בדעתם שזה מה שהוא מתכנן להם לאחר הבחירות", הוסיף שטרן.

שטרן פירט מספר הישגים של היהדות החרדית והמשיך לתקוף: "אז מה אם בוטל השוויון בנטל? אז מה אם נבלם הסיכוי למהפכה בגיור (שבנט התחייב עליה באופן אישי)? אז מה אם יהדותה של המדינה נמכרה לקיצונים שבמנהיגי החרדים? אז מה אם בגדנו בייעוד המרכזי של הציונות הדתית - שמירת זהותה היהודית של מדינת ישראל?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר