תשכחו מדיאטה: המדרסים שיגרמו לקילוגרמים שלכם להיעלם

זו לא עוד תכנית אימון מפרכת אלא פטנט מפתיע שכל מה שהוא דורש מכם זה בסך הכל לעמוד או ללכת שעתיים ביום, והקילוגרמים יתחילו לנשור. נשמע הזוי? מסתבר שלא. הכירו את המדרזים (בריאות)

כיכר השבת | מקודם |
מדרזים. עומדים, הולכים ומרזים (צילום: shutterstock)

זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, אך מנגנון הפעולה של המדרסים הרפלקסולוגיים לצד המחקרים הרבים שבחנו את הקשר בין רפלקסולוגיה לירידה במשקל מוכיחים חד משמעית: זה עובד!

המדרזים™ פותחו על ידי ד"ר דניאל שוהם M.D, רופא בעל שם עולמי בתחומי האקופונקטורה, הומאופתיה, סופרולוגיה ורפלקסולוגיה, שהקדיש את חייו לטיפול בבעיות בריאותיות שונות, לרבות עודף משקל, באמצעות רפואה אלטרנטיבית, וצבר מוניטין רב כשהצליח לסייע לעשרות אלפי מטופלים גם במצבים קשים.

איך זה עובד?

רפלקסולוגיה היא שיטה לאבחון מחלות וטיפול בהן באמצעות כף הרגל. כמומחה בתחום, פיתח ד"ר שוהם מדרסים מיוחדים המבוססים על עקרונות הרפלקסולוגיה, ומכוונים לנקודות עצביות בכף הרגל, כאשר לחיצה עליהן מזרזת תהליכים המסייעים לירידה במשקל.

המדרסים בעלי רפידת עיסוי טיפולית שדריכה עליה מפעילה נקודות לחץ ספציפיות בכף הרגל וכך מסייעת לפינוי הפסולת מהגוף, מגרה את כוחות הריפוי הטבעיים של הגוף, מממריצה את מחזור הדם ומשפרת את זרימת החמצן לתאים.

גירוי נקודות אלה מביא לשיפור התפקודים הבאים:

• הפחתת תחושת הרעב והגברת תחושת השובע באמצעות איזון תפקוד הקיבה, וכשלא רעבים, קל יותר לשלוט על כמויות האוכל שאנו צורכים.

• הרגעת מערכת העצבים אשר מפחיתה את רמות הסוכר בדם ועל הדרך גם את החשק למתוקים. ובכלל, כשאנו רגועים ולא לחוצים, נצליח לשלוט על אופן התנהלותנו, וממילא על כל מה שייכנס לנו לפה.

• שיפור זרימת הדם המובילה חמצן לכל תא בגוף, ומסייעת לניקוז הרעלים המצטברים בגוף. כאשר רמת הרעילות יורדת, הגוף נזקק פחות למזונות ממכרים כמו פחמימות או סוכרים.

• שיפור פעולת המעי הגס, מניעת עצירות ובטן נפוחה. כך, המזון נספג טוב יותר בגוף ותחושת הרעב פוחתת.

• איזון פעילות הכבד האחראי על ניקוי הרעלים, איזון בלוטת התריס ואיזון המערכת ההורמונלית האחראית על רמות הסוכר והסטרס בגוף.

• שיפור מערכת הנשימה. איך היא קשורה להרזיה? כי כאשר נכנס יותר חמצן לגוף, חילוף החומרים יעיל וחיוני יותר, השרירים נרפים והגוף רגוע יותר.

ללא צורך בתפריטים רצחניים

בדיאטה הזו לא תצטרכו להגביל את התפריט למספר רכיבים מצומצם. מומלץ להיצמד לאחד מהתפריטים שמגיעים יחד עם ערכת המדרזים™כדי להשיג תוצאות אופטימליות ומהירות.

עם זאת, לפי סקר לקוחות רחב שנערך בקרב רוכשי המוצר כמו גם על בסיס מחקרים שנערכו, מספיק לשמור על תזונה מאוזנת ומסודרת כדי לרדת 1-2 ק"ג בחודש מבלי לשנות דבר באורח החיים.

עומדים ומרזים!

דורכים על המדרסים (ישיבה לא נחשבת. צריך ללכת או לעמוד) במשך שעתיים בכל יום במצטבר, וניתן להוריד בין 4 עד 6 ק"ג בחודש.

ללא תופעות לוואי

זה היתרון הגדול של המדרסים: כיוון שמדובר במוצר חיצוני שאינו פולשני הפועל באופן טבעי, למדרזים™ אין תופעות לוואי כלל, והם בטוחים לשימוש מגיל 7. עם זאת, חשוב לציין שנשים בהיריון יכולות להשתמש במוצר רק לאחר התייעצות עם רופא.

התאמה מושלמת

מדובר במדרס חלקי (ולא במדרס מלא) המזכיר ספידה, המכסה רק את הנקודות הרפלקסולוגיות החיוניות. המדרסים נוחים ומעוצבים לשימוש יומיומי.

המדרסים מגיעים ב-3 מידות:

קטן (Small) - מידות 34-37

בינוני (Medium) - מידות 38-42

גדול (Large) - מידות 43-49.

המדרזים™עכשיו במחיר מיוחד לזמן מוגבל!

לפרטים נוספים הקליקו ובקרו באתר הרשמי >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר