גם המוקד הטלפוני של רשות האולכלוסין שובת: שירות רק באינטרנט

העיצומים בהם נוקטים עובדי רשות האוכלוסין וההגירה נמשכים, והיום הצטרפו לשביתה עובדי המוקד הטלפוני, ומעתה יהיה ניתן לקבל מידע ושירות רק באתר האינטרנט של הרשות (חדשות, כלכלה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: איתי בלומנטל - YNET)

נמשכים העיצומים שנוקטים עובדי רשות האוכלוסין וההגירה במחאה על העומס בלשכות. בעקבות העיצומים, שהחלו אתמול, לא תתקיים קבלת קהל ברחבי הארץ ולא ניתן יהיה להנפיק תעודות זהות ודרכונים.

עובדי המוקד הטלפוני בלשכה הצטרפו אף הם הבוקר לעיצומים ולפיכך ניתן להגיש בקשות ולקבל מידע, באתר האינטרנט בלבד.

"אנחנו בסכסוך עבודה של מעל לשנתיים, ואין פתרון. רק היום פתאום ההנהלה אמרה שהם רוצים לשים ערכת לנהל תורים שתזרז את זה", אמרה יו"ר ועד עובדי מנהל האוכלוסין, מירה אסף.

"אנחנו דורשים תקנים, כוח אדם כדי לתת שירות טוב יותר וכדי שנוכל לעבוד. אנחנו לא מצליחים לתת שירות. העומסים האלה הם לא מהיום, זה כבר כמה זמן ככה. בגלל העומסים האלה הקהל מתעמר בפקידים, וזה גרם למקרה קיצוני שבו עובד שלנו התאבד", הוסיפה.

בשל העיצומים, החל מאתמול ועד להודעה החדשה יצטרכו האנשים הרוצים להוציא דרכון, לנסוע לשדה התעופה בן גוריון ולהוציא דרכון בעלות של פי ארבעה - 1,100 שקלים.

בשבוע האחרון התנהל משא ומתן בין ועד עובדי מנהל האוכלוסין למשרד האוצר. העובדים דרשו לקבל תמורה כספית תמורת הפעלת מערכת חדשה, שלפי משרד האוצר עתידה להקל על העומס, אולם במשרד האוצר דחו זאת ולכן הוחלט לפתוח בעיצומים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר