הגזענות בציבור הדת"ל

לאחר "באמונה", סערת גזענות ב"גלי ישראל"

לאחר הסרטון הגזעני של חברת הבנייה 'באמונה', מגיעה סערה נוספת. סרטון של רדיו "גלי ישראל" הציג את המגישים הבכירים בתחנה, ומתוך שישה, רק מגישה מזרחית אחת. צפו (ברנז'ה)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הסרטון של "גלי ישראל")

לאחר הסרטון הגזעני של חברת הבנייה "באמונה", בו הוצגו אנשים מזרחיים כטפשים ו"עלוקות" וככאלה שעדיף לא להתגורר על ידם, מגיעה סערה גזענית חדשה. הפעם הזעם מופנה כלפי חתנת הרדיו הדתית-לאומי "גלי ישראל" שפרסמה סרטון בו היא מודיעה על שינויים בלוחות הזמנים של תכניות.

בסרטון מוצגים המגישים הבכירים של התחנה, אלא שמתברר כי כולם, למעט אחת, ממוצא אשכנזי. איש התקשורת איציק סודרי צייץ בחשבון הטוויטר שלו את הסרטון וכתב: "הטובים לתקשורת ומשום מה 'טובים' בעיני רדיו גלי ישראל הם רק אשכנזים. הנה לכם שישה מגישים מרכזיים ואף מזרחי אחד לרפואה".

בסרטון, תחת הכותרת "הטובים לתקשורת", הוצגו המגישים הבכירים של התחנה - דליק ווליניץ, חנוך דאום, אראל סג"ל, קלמן ליבסקינד, שרה ב"ק ומנחם הורוביץ. כאמור, המגישה שרה ב"ק הינה חצי מזרחית.

למרות הדברים הללו, יש לציין כי בעלי התחנה הינם מזרחיים ובתחנה ישנם תכניות של רבנים ספרדים ומגישים נוספים מזרחיים. בנוסף, מדובר בתחנה יחסית חדשה והתחלופה בעמדות המגישים יחסית רבה. בתחנה עצמה סירבו להגיב לדברים. בשעות הערב התנצלה החברה והסירה את הפרסומת הגזענית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר