עמית סגל מגיב לכתב התביעה: "לאורן חזן אין 'שם טוב'"

עיתונאי חדשות 2 הגיב לתביעה שהגיש נגדו ח"כ אורן חזן בעקבות התחקיר שפרסם על מעלליו בעבר. בכתב ההגנה נאמר כי חזן "נעדר שם טוב לנוכח מעורבותו כגורם מרכזי בשורה של פרשות בעלות הקשרים שליליים" (ברנז'ה, עיתונות)

סגל וחזן, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

"התובע נעדר שם טוב": שבועות לאחר שח"כ אורן חזן הגיש תביעת דיבה נגד הכתב הפוליטי של חדשות ערוץ 2 עמית סגל, הגיב היום (ראשון) סגל לכתב התביעה בכתב הגנה ששלח ועליו חתומים היועצים המשפטיים של חברת החדשות.

סגל מכחיש את האשמותיו של חזן מכל וכל. בהתייחסות לטענתו של חזן כי סגל פגע בשמו הטוב, נאמר בכתב ההגנה כי "התובע נעדר שם טוב לנוכח מעורבותו כגורם מרכזי בשורה של פרשות בעלות הקשרים שליליים", לאחר מכן מפרט כתב ההגנה את שורת השערוריות בהן היה מעורב חזן בשנים האחרונות.

כתב ההגנה מציין מלבד הפרשה עליה נתבע סגל גם סיפורים אחרים בעלי הקשר שלילי בהן מעורב חזן, כמו ההערות הפוגעניות לכאורה עבר ח"כ אלהרר שבעקבותיהן הושעה חזן בשבוע שעבר לחודש מהכנסת על ידי ועדת האתיקה. גם פרשת תצהיר השקר שהגיש למבקר המדינה, ושבעקבותיו הוא עלול גם להיחקר במשטרה בגין עבירת הגשת תצהיר כוזב, הוזכרה בכתב התביעה.

סגל ציין גם את ההתנצלות של חזן כלפי סגן שר האוצר, יצחק כהן מש"ס, לאחר שחזן קרא לעברו כי "אני אספר איפה אנחנו נפגשנו".

כזכור, בכתב התביעה ציין חזן כי "כתוצאה מדברי הבלע המכפישים שהשמיע סגל נגד ח"כ חזן, סבל התובע מנזקים קשים ובכללם השעייה מניהול ישיבות הכנסת, פגיעות בבני משפחתו והחמרה במצב בריאותו הקשה בלאו הכי". אלא שסגל טוען כי לא הוגשו כל מסמכים התומכים בטענה.

מעבר לכך ציין סגל עוד כעשר שערוריות נוספות בהן היה מעורב חזן, בהן פרשיות המעידות לטענת הנתבע (סגל) כי התובע (חזן) עבר על עבירות שונות שאינן תואמות לנבחר ציבור במעמדו. לסיום מבקש סגל לדחות את התביעה על הסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר