הסוללה לא שורדת באייפון? אפל השיקה נרתיק עם תוסף לסוללה

אפל השיקה נרתיק לאייפון S6 הכולל סוללה שמגדילה את טווח הסוללה הפנימית של האייפון, תחום בו מכשירי האייפון נחשבים באופן מסורתי ללוקים בחסר (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: אפל)

אפל מנסה להוביל את תחום האביזרים לאייפון: ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל השיקה הבוקר (שלישי) באתר האינטרנט שלה סדרת אביזרים חדשים, בהם ה-iPhone 6s Smart Battery Case, נרתיק לאייפון S6 הכולל סוללה שמגדילה את טווח הסוללה הפנימית של האייפון, תחום בו מכשירי האייפון נחשבים באופן מסורתי ללוקים בחסר באופן משמעותי.

נרתיקי הסוללה אינם דבר חדש, בשנים האחרונות מייצרות מספר חברות נרתיקים שכאלו לאור העובדה כי כאמור חיי הסוללה במכשירי האייפון קצרים במידה שלא מאפשרת למשתמשים מעבר לשעות שימוש ספורות במכשיר האייפון ללא הטענה. אך זו הפעם הראשונה שחברת אפל עצמה מספקת פתרון לבעיה המוכרת.

ה-iPhone 6s Smart Battery Case מגיע עם תג מחיר גבוה יחסית למתחרות, 99 דולרים, אך לפי הצהרות החברה ה-Smart Battery Case יאפשר חיי סוללה ארוכים בלמעלה מ-100 אחוזים יחסית מסוללת האייפון השגרתית. באתר האינטרנט של אפל נכתב כי חיי הסוללה של אייפון שכולל את הנרתיק החכם יגיעו עד ל-18 שעות שימוש ברשת הדור הרביעי.

הנרתיק החכם מיועד בינתיים רק למכשיר האייפון S6, כשהוא כולל תמיכה מובנית באייפון כך שהמשתמש מקבל חיווי על מצב הסוללה הרזרבית במסך הבית. בנוסף, ניתן לחבר את האייפון למטען או למחשב ללא הסרת הנרתיק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר