הקרב על התקציב

יו"ר ההסתדרות בירושלים מאיים: "אם עובדי העירייה יפגעו, תהיה שביתה כואבת"

יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דוד בונפיל שיגר מכתב חריף לראש העיר ניר ברקת, בו הביע התנגדות נחרצת לכל פגיעה בעובדי העירייה ואיים ב"השבתת המערכת בשביתה כואבת" (חדשות בארץ)

הפגנת עובדי עיריית ירושלים נגד כחלון (צילום: הדס פרוש - פלאש90)

הקרב על התקציב לירושלים: אחרי האיום של ראש העיר ניר ברקת, כי יפטר מאות עובדי ניקיון בעיר ויבצע סידרת קיצוצים בתקציבים שונים, אם האוצר יסרב להעביר את תקציב ירושלים, יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דוד בונפיל, שיגר היום (שני), מכתב חריף לברקת ובו הודיע כי במידה והעובדים יפגעו תהיה "שביתה כואבת".

במכתב כותב בונפיל: "אינני מקבל את הטענות שהושמעו בתקשורת מצדו של משרד האוצר ומצדם של חברי הכנסת רועי פולקמן ורחל עזריה, כאילו מערך כוח האדם והארגון בעיריית ירושלים הינו מערך בזבזני וכושל. ההיפך הוא הנכון, מדובר בארגון שנמצא בתת תקינה לעומת צורכי העיר ובהשוואה לרשיות מקומיות אחרות והנושאים בנטל, שלא לומר הכורעים תחתיו הם עובדי העירייה.

"הריני להודיעכם כי לא יקום ולא יהיה, ההסתדרות לא תסכים בשום פנים ואופן לפגיעה כלשהי בעובדי עיריית ירושלים.

בונפיל מאיים כי, "כל ניסיון לפטר עובדים או להרע את תנאי העבודה בעיריית ירושלים, יגרור אחריו התנגדות קשה מצד ההסתדרות במרחב ירושלים, אני אבקש מיידית סכסוך עבודה ולאחר מכן צעדים ארגוניים, עד כדי השבתת המערכת. שביתה כואבת שלא ידיעה העיר והעירייה מאז עזיבתי לפני שנים רבות את תפקידי כיו"ר ארגון עובדי העירייה.

"אני קורא לכם להניח בצד את המאבקים האישיים ולשבת לאתר ולסכם את הסיוע הממשלתי לעיריית ירושלים, על מנת למנוע משבר גדול ופגיעה בתושבים ובעובדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר