באנו לעזור

מתכון לבצק פיצה עם 2 מרכיבים בלבד - התוספות עליכם

ניסינו וזה עובד! ולא, אין לנו מושג איך, אבל זה אדיר. מתכון לבצק פיצה עם 2 מרכיבים בלבד - התוספות עליכם. כלומר יש לנו 2 הצעות נהדרות, אבל אתם לגמרי יכולים להסתפק ברוטב עגבניות, גבינה צהובה וזיתים (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
זמן הכנה10 דק'
רמת קושיקל
חלבי

רכיבים

  • 1 כוס יוגורט יווני
  • 1/2 1 כוסות קמח תופח (או 1/2 1 כוסות קמח רגיל + 1/2 1 כפיות אבקת אפייה + 3/4 כפית מלח)

אופן הכנת בצק פיצה ב-2 מרכיבים:

רגע לפני: למרות שלמתכוני אינסטנט צריך להתייחס בחשדנות, הדבר הבא יפיק מהאנשים סביבכם וסביר להניח שמכם בעצמכם תגובות בלתי נשלטות בסגנון: "וואו!", "אין סיכוי!!", "זה כל כך טוב, אבל איך עשית את זה??", ואתם תענו בחיוך: "אל תשאלו אותי למה, אבל זה פשוט עובד".

1. מחממים את התנור ל-230 מעלות ומרפדים תבנית בנייר אפייה.

2. מערבבים את החומרים בקערה עד לקבלת בצק, מעבירים למשטח מקומח ולשים בידיים במשך 8-10 דקות. אם הבצק דביק מדי, מוסיפים עוד קמח.

3. יוצרים עיגול פיצה גדול או כמה עיגולים, לבחירתכם, מסדרים בתבנית, מורחים מעט שמן זית, מניחים מעל את התוספות (2 הצעות בהמשך) ואופים במשך 10-12 דקות, עד ששולי הפיצה משחימים.

פיצה מרגריטה פשוטה

מרכיבים:

שמן זית

שיני שום כתושות

רוטב עגבניות

פרוסות מוצרלה (גם גבינה צהובה זה בסדר)

בזיליקום קצוץ לקישוט (לא חובה)

אופן ההכנה: מטגנים במחבת את השום הכתוש במשך דקה, מוסיפים את רוטב העגבניות ומבשלים במשך 10-15 דקות על אש נמוכה, עד שהרוטב מצטמצם ונהיה סמיך יותר. מורחים את הרוטב על הבצק, אך משאירים שוליים של 2 ס"מ בצק נקי, מפזרים מעל את פרוסות הגבינה ומכניסים לתנור.

פיצה לאמיצים

מרכיבים:

עלי כרוב ניצנים - בכמות שתכסה את כל עיגול הבצק.

שמן זית

פרוסות מוצרלה

לימון פרוס דק ככל האפשר

מלח ופלפל שחור

אופן ההכנה: מברישים את הבצק בשמן זית, מניחים מעל פרוסות מוצרלה בנדיבות ושומרים על שוליים של 2 ס"מ בצק נקי, מפזרים את עלי כרוב הניצנים על המוצרלה, מכסים מעל בפרוסות לימון ומתבלים במעט מלח ופלפל שחור. אופים במשך 15-10 דקות, עד שהלימונים משחימים וקרום הבצק מקבל גוון זהוב יפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר