המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

איראן צוחקת על ארה"ב ועל כל העולם, בעניין הספינה האמריקאית ששיחררה. היא סחטה את ארה"ב וקיבלה תמורה גם בגלוי ותקבל עוד תמורה גם בסתר. ארה"ב לא רצתה להתבייש בפני העולם, לכן עבדה בשקט עם איראן

(באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם, מנהיג העולם, ברא את העולם, ברא אותו לכבודו ובסופו של דבר הוא יהיה לכבודו. ירצו או לא ירצו, ילכו כולם לפי רצון הקדוש-ברוך-הוא, מי שיעשה רצונו של בורא עולם - בורא עולם יעשה את רצונו ויצליח בכל דרכיו.

כל העולם עומד להשתגע. מדינת ישראל, ככל שהעולם מציקים לה, מנסים להרוס אותה ולרמוס אותה - היא עולה, פורחת ומתפתחת, מוגנת ושמורה מפגיעת איתני הטבע, מרוחות, סערות, גשמים, רעידות אדמה ואש, מבני אדם וארצות. כל העולם יודעים שיד ה' בדבר! יודעים שהקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על מדינת ישראל ועוטף את כל גבולות ישראל בידיו! כל מדינות העולם נמצאות בגוג ומגוג ותוהו ובוהו, כולם מבולבלים ממה שהם עוברים יום-יום ומסובכים עם עצמם.

היהודים בחו"ל לא רואים מספיק טוב, בורא עולם אומר: 'אני עושה ניסים ונפלאות בארץ הקודש והם רדומים ורדומים ורדומים'... מודיע הקדוש-ברוך-הוא: כל יהודי ויהודיה, שנמצאים וגרים בחו"ל, מסתובבים שם, מטיילים שם ומשתעממים שם - לא יוכלו להתחפש לגויים! גם אם ישימו עגילים, יעשו קרחות או יתאפרו כמו הגויים, מבטיח בורא עולם - יכירו אותם מא' עד ת'! בורא עולם יכתוב להם על המצח: 'יהודי'! כל ההתחנפות, ההצגות מול הגויים, ההתחפשות למוסלמים ונוצרים - אומר בורא עולם: 'אתם לא מבינים את הרמזים שלי? עד כדי כך אתם לא מבינים ולא רואים בעיניים, מה אני עושה בעולם ואיזה ניסים ונפלאות אני עושה לטובת מדינת ישראל? אין עוד המשך, הַחֶבֶל נגמר. לעלות דחוף דחוף למדינת ישראל. יהודים אתם על הסף! הולכים לפגוע בכם באכזריות קשה ביותר, תברחו משם! האדמה בחו"ל תוקיע אתכם!' בורא עולם סיים את ההגנה והשמירה על היהודים בחו"ל. הגויים ימצאו אתכם וילשינו על כולכם, אפילו אם תתחפשו לליצנים ותתחבאו במקלטים.לעלות לארץ ישראל, החיים שווים מיליארדים של יורו.

במדינת ישראל יש הגנה ושמירה, והטוב ביותר בעולם נמצא בארץ ישראל. לא רק זה, יש משיח שעובד, פועל ומגן על אדמת הקודש ארץ ישראל, והקדוש-ברוך-הוא - מלמעלה.

הערבים במדינות ערב בעולם כולו, יודעים שיש משיח שעובד ופועל במדינת ישראל. כולם יודעים, והיהודים - עַם קשה עורף, רוצים לראות בעיניים. בורא עולם אומר להם: אתם נשבעתם 'נעשה ונשמע','נעשה ונשמע' זה להאמין בכל רגע ורגע שצריך להמליך את מלך המשיח במדינת ישראל. ואתם היהודים חייבים להשתדל לקיים את עשרת הדיברות. מה שיזרז את המלכת מלך המשיח בפרהסיה זה נתינה, חסד ושמחה - אותיות נח"ש שהטיל זוהמה בחווה ואדם הראשון והרס את העולם. נתינה, חסד ושמחה, זה הנשק הקטלני לביטול הנחש מעל עַם ישראל, ומשיח ייצא לאור לעבוד בפרהסיה.

בישראל הכל טוב, אין שום דבר רע, הפרנסה טובה, הכלכלה טובה, יש אהבה ושלום, הכל בשפע. יהודים רבים חוזרים בתשובה ובורא עולם מוחק את הזימה מארץ ישראל. כל אנשי הזימה, גנבים, נואפים, סוטים, משחדים ומשוחדים - מתגלים כולם, מהדתי הגדול ביותר עד הלא דתי הקטן ביותר - כל הבכירים מתגלים. כדאי להם לעשות תשובה ולא יתגלו בפרהסיה. אם יגידו 'לי זה לא יקרה', יגיעו אליהם בימים הקרובים.

איראן צוחקת על ארה"ב ועל כל העולם, בעניין הספינה האמריקאית ששיחררה. היא סחטה את ארה"ב וקיבלה תמורה גם בגלוי ותקבל עוד תמורה גם בסתר. ארה"ב לא רצתה להתבייש בפני העולם, לכן עבדה בשקט עם איראן. איראן קיבלה שכר גבוה כדי לשחרר את הספינה והימאים. איראן ממשיכה עם מפעלי האטום ולא יכולה לגעת בישראל. הם יודעים שצה"ל הוא הצבא החזק ביותר בעולם ויודעים שהקדוש-ברוך-הוא שומר ומגן על אדמת ישראל. איראן והעולם יודעים שמדינת ישראל מוגנת, שבורא עולם מגן ושומר עליה בזרועותיו וענן אש מקיף את גבולות ישראל.

כל מדינה שרוצה לפגוע במדינת ישראל, לקחת חלקים ממנה, לעשות חרם על מדינת ישראל, או האיחוד האירופי שרוצה לפגוע בעם ישראל על ידי שנותן כסף לְחֵלֶק מעם ישראל - יחטפו מהלומות קשות ביותר, אסונות טבע קשים ביותר, פיגועים באירופה וגם בארה"ב שימשיכו ויתגברו בכל יום יותר.

רוסיה ידה על הדופק, מפציצה את המוסלמים ואת דאע"ש בסוריה, כי לא רוצה שיגיעו לרוסיה.

תורכיה, ארדואן סתום, נסתם לו השכל, הוא הסתבך עם דאע"ש שנותנים לו הוראות. זה לא הכורדים ולא אף אחד - דאע"ש סוחטים את ארדואן שייתן להם סכומי עתק של כסף. ארדואן בוכה ולא יודע מה לעשות. תורכיה בדרך למלחמת אחים.

ארצות ערב גם בדרך למלחמת אחים, זה הולך ומתחזק. הקדוש-ברוך-הוא שלח להם לָבה לכל מדינות ערב - הם רוצים לכבות ולא מצליחים.

הקדוש-ברוך-הוא מודיע ליהודים בישראל שהוא דוחף מלמעלה את הרוע מישראל לחו"ל.

מצרים, אם סיסי לא ינקה את מדבר סיני מדאע"ש וחמאס - הכל יתהפך על מצרים. זה נמצא בתוכניות של דאע"ש, חמאס והמוסלמים הקיצוניים, רוצים להפיל את משטר סיסי ולכבוש את מצרים, כדי להפוך אותה נגד כל העולם. אם סיסי ינקה את מדבר סיני מדאע"ש וחמאס, מצרים יכולה לשרוד ולהחזיק מעמד. אם לא, מצרים תהיה כמו סוריה בדיוק.

ברצועת עזה, חמאס ודאע"ש רוצים להוכיח אחד את השני ולקחת את השלטון ברצועת עזה. הם ינסו להפריע מול גבולות ישראל. צבא-הגנה-לישראל צריך לשים לב בגבולות הרצועה.

לבנון לא מעורבת עם אף צד. חייליהם של נסראללה וחיזבאללה נהרגים ונרמסים כמו זבובים. מדינת ישראל וצבא-הגנה-לישראל, להיות ערניים בגבול הצפון, כי נסראללה כמו חיה פצועה, רוצה לשלוח כמה טילים כדי להוכיח שהוא קיים.

ירדן בשלום עם ישראל, כמו נחש מתחת לאדמה. מחכה להבטחות של ארה"ב, לא יודעת שלארה"ב לא אכפת מאף מדינה, אכפת לה רק לשלוט במזרח התיכון.

סוריה נמחקת ונהרסת מיום ליום. חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה. הכל שם בוץ טובעני.

עירק גם היא נמחקת ותמשיך להימחק.

במזרח ירושלים, צבא-הגנה-לישראל להיות ערני, מגיעים מחבלים מירדן. המנהיגים מרעילים את הצעירים הערבים מירושלים ועושים להם שטיפת מוח, גם בחברון, בנגב, בצפון ובעוד הרבה כפרים שמלאים נשק ותחמושת ומחכים לרגע שיפתיעו את מדינת ישראל. בורא עולם לא ייתן להם להצליח.

הקדוש-ברוך-הוא מבלבל את כל ארצות ערב, הם יהיו כפופים לעם ישראל.

כל ההורים היהודים: לשמור על ילדיכם ולהסביר להם מה זה עם ישראל - עם קטן, קדוש ומיוחד. אסורה התבוללות, אסורים סמים, אסור אלכוהול ואסורים הימורים, את הדברים האלה הקדוש-ברוך-הוא שונא, כי זה הורס את אופיו של האדם ואת עתידו ובסוף הוא נזרק באיזה מקום, לא יכול להגיב והופך לאדם ללא תועלת, חבל.

יהודים בחו"ל שנשואים לגויים - לעלות לארץ ולגייר אותם.

הגויים יודעים שמשיח פועל, עובד ושומר על היהודים בארץ ישראל. יהודים בישראל - עם קשה עורף, רוצים לראות בעיניים. בורא עולם רוצה שיזעקו אליו ויבקשו שימליך את מלך המשיח.

רק בורא עולם יכול להמליך את מלך המשיח, אף אדם לא יכול להמליך אותו. בורא עולם יביא את עם ישראל למצב שיגידו פה אחד 'נעשה ונשמע'.

כל היהודים כולם, להתכונן לבואו של משיח! להיות בעזרת ה' מוכנים, נקיים, טהורים במידות, שבעזרת ה' נהיה ראויים לקבל פני משיח!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר