יולי אדלשטיין נגד מדינות אירופה שאירחו את נשיא איראן: "נגמרו המילים לצביעות"

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין התייחס בפתח ישיבת מליאת הכנסת לאירוח נשיא איראן רוחאני במדינות אירופה ואמר: "אין לי הגדרות לנשיאי מדינות שביום השואה הבין לאומי מארחים אותו" (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין, התייחס בפתח ישיבת המליאה לאירוח נשיא איראן חסן רוחאני באירופה ותקף את מנהיגי המדינות המארחות: "נגמרו המילים לגבי הצביעות של נשיאי מדינות, שביום השואה הבין לאומי מארחים את נשיא איראן".

בפתח ישיבת מליאת הכנסת הבוקר (רביעי) אמר אדלשטיין: "אתמול ציינו במליאה את יום השואה הבין לאומי שחל היום והתחושות לא פשוטות. מסתבר שחוץ מהתחושות על מה שקרה לפני שבעים שנה, אתמול הסתבר לכולנו שנשיא איראן שחשבנו שהוא אדם אכזר ולא רגיש שעושה תערוכה של הכחשת השואה.

"מסתבר שהוא דווקא אדם מאוד רגיש, ולכבודו היו צריכים לכסות את כל הפסלים ברומא שמא יפגעו רגשותיו. ואם חשבנו שאולי הוא אדם לא מתורבת ולא מכבד את המדע והתרבות, מסתבר שביום השואה הבין לאומי הוא נואם באונסק"ו, ארגון המדע והתרבות של האו"ם".

הוא הוסיף: "אני אומר את הדברים האלה בציניות גמורה, מכיוון שכבר נגמרו המילים לגבי הצביעות, אין לי הגדרות לנשיאי מדינות שביום השואה הבין לאומי מארחים את נשיא איראן, כמו נשיא צרפת. אז אנחנו נמשיך במאבק שלנו לזכר השואה והמצפון של האחרים ידבר אליהם."

יצויין, כי רוחאני מבקר בצרפת ובאיטליה ואמש נפגש גם עם האפיפיור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר