דואר ישראל מציג: הזמנה הוחזרה לשולחיה אחרי 14 שנה

בשנים האחרונות התרבו התלונות נגד שירותי דואר ישראל, ומשלוחים מגיעים לא מעט פעמים זמן רב אחרי מועד שליחתם. אך לאיחור כה רב כמו במקרה הנוכחי אף אחד לא ציפה (מעניין, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בשנים האחרונות התרבו התלונות נגד שירותי המשלוחים של דואר ישראל, כאשר משלוחים מגיעים לא מעט פעמים זמן רב אחרי מועד שליחתם, אך לאיחור כה רב כמו במקרה הנוכחי אף אחד לא ציפה.

לפני 14 שנה התארסו בני זוג חרדים, כמה חודשים לאחר מכן בי"ד אב הם נישאו באולמי 'ויז'ניץ' ברחוב טל חיים בבני ברק. קודם החתונה, כמקובל, המשפחה שלחה לא מעט הזמנות באמצעות הדואר. אחת מהן, שיועדה לגברת בינה נויבירט, לא הגיעה ליעדה. בימים האחרונים, 14 שנה אחרי אותה חתונה, חזרה ההזמנה למשפחתו של החתן.

גבי הורן, אחיו של החתן דאז, העלה את התמונות של ההזמנה לחשבון הפייסבוק הפרטי שלו וכתב לצד זאת "חשבתם ששמעתם הכול על דואר ישראל אז חשבתם... מה הסיכוי שמכתב שנשלח לפני 14 שנה יחזור לשולח? אז היום זה קרה, בתיבת הדואר של ההורים שלי נחתה הזמנה לחתונה של אחי שנשלחה לפני 14 שנה".

מחברת דואר ישראל נמסר ל"כיכר השבת": "מדובר במקרה חריג ביותר ובלתי הגיוני, בהתחשב בזמן הרב שעבר. עם זאת, אנו מנסים לבדוק כיצד והאם יכול היה להתרחש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר