סייעו להצלת האישה העגונה

אגף העגונות פונה לציבור: סרבן הגט עודד גז - נעלם

אגף העגונות בהנהלת בתי הדין הרבניים פונה לעזרת הציבור בעקבות החשש כי סרבן הגט עודד גז - נעלם, מה שיגרום לכך שאשתו תישאר עגונה עוד שנים רבות. ראיתם אותו? פנו לאגף העגונות (ארץ)

עודד גז (צילום: דוברות בתי הדין הרבניים)

אגף העגונות בהנהלת בתי הדין הרבניים פונה הבוקר (חמישי) לעזרת הציבור בעקבות החשש כי סרבן הגט עודד גז - נעלם, מה שיגרום לכך שאשתו עלולה להישאר עגונה עוד שנים רבות.

לאחר שעודד גז הפסיק להופיע לדיוני בתי הדיןף מבקשים באגף העגונות כי כל היודע על מקום הימצאו או שפגש אותו ב-48 השעות האחרונות שיפנה אליהם בכל שעה בטלפון - 050-6094345.

מדובר בבני זוג אקדמאים שנישאו לפני 4 שנים. לאחר החתונה התגלעו קשיים משמעותיים ביניהם ולאחר פרק זמן לא ארוך נאלצה האישה לעבור להתגורר במעון לנשים מוכות.

כל האמצעים שהפעיל בית הדין עד כה, כולל פרסום הרחקות דרבנו תם כנגד הבעל, לא הביאו לשחרור האישה מבעלה.

לאחרונה היה נראה כי יש שיתוף פעולה מצד הבעל לקראת פתרון, אך בבתי הדין הרבניים חוששים כי מדובר לכאורה בתרגיל הונאה שנקט האיש ומציינים כי "לאיתורו של הבעל בהקדם האפשרי יש חשיבות קריטית לעתידה של האישה".

"אגף עגונות בהנהלת בתי הדין מפעיל אמצעים שונים לאיתורו של האיש, הציבור נקרא לשתף פעולה ולסייע להוציא את האישה לחירות בערב החג שבו כל עם ישראל מציין את היציאה מעבדות לחירות", נמסר מבתי הדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר