ח"כ אורן חזן יחוייב בדמי פיצויים לפועלים פלסטיניים

"עדותך הותירה עלינו רושם שלילי" כתבו השופטים לח"כ אורן חזן, וחייבו אותו לשלשל סכום כספי לידי כמה פלסטינים שהעסיק בעבר ותבעו אותו (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ח"כ אורן חזן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

כאילו לא די לו לאורן חזן, חבר הכנסת הססגוני מהליכוד, בהסתבכויותיו המשפטיות הקודמות ובהדחתו השבוע מתפקיד סגן יו"ר הכנסת, מתפרסמת היום (ראשון) פסיקתו של בית הדין האיזורי לעבודה בירושלים המחייבת אותו להוציא מכיסו כ-300,000 ש"ח לטובת שלושה פועלים פלסטינים שעבדו אצלו בין השנים 2006 ו-2012.

"סתירות, רושם שלילי, 'נאומים' מיותרים" - אלו רק מקצת מההתבטאויות הקשות של שופטי בית הדין כנגד אורן חזן. עילת התביעה והפסיקה שבעקבותיה, היא הלנת שכרם של אימן עותמאן, פואז כנעאן וג'יהאד כנעאן, תושבי כפר פלסטיני ליד העיר אריאל, שהועסקו במסעדה של משפחת חזן במשך שש שנים, ואי נתינת תנאים סוציאליים בסיסיים כחוק לפועלים הללו.

השופטים קובעים, כי אי מתן השכר והתנאים הראויים לעובדים שפרנסת בני משפחתם המורחבת "תלויה בזיעת אפם", הינו בכלל "פגיעה ממשית", יחוייבו ח"כ חזן ומשפחתו לפצותם בכ-300 אלף ש"ח, מתוכם גם 22,500 ש"ח הוצאות משפט. מתוך סכום זה 180 אלף יצאו מכיסו של ח"כ חזן (הליכוד).

בתגובה, טען אורן חזן כי התובעים המציאו סיפור יש מאין שמטרתו "הכפשת שמי הטוב", כדבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר