כחלון בהתקפה חריפה על הקבינט: למה להתכנס אחרי כל פיגוע, אין פתרונות קסם

לאחר העימות אמש בקבינט בין שר הביטחון ליברמן לשר החינוך בנט, מתברר הערב כי גם שר האוצר משה כחלון אינו שבע רצון מהתנהלות הקבינט בזמן האחרון לאחר כל פיגוע (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שר האוצר. ארכיון (צילום: אבי מועלם, ynet)

שר האוצר משה כחלון תוקף היום (ראשון), במהלך ישיבה של ראשי הקואליציה, את כמות הישיבות התכופות של הקבינט הביטחוני-מדיני בעת האחרונה ואמר: "אין צורך לכנס את הפורום לאחר כל פיגוע, לדעתי".

כחלון אמר נימק את דעתו כי אין טעם לקבוע הרבה פגישות קבינט, מאחר ו"זה מייצר אצל הציבור ציפייה לפתרון קסם. לא צריך כל כך הרבה דיונים, מספיק כמה בשנה. אין בזה טעם, זה רק שוחק את מעמד הקבינט", הוא אמר לנוכחים שנטלו חלק בישיבת בכירי הקואליציה.

שר האוצר אינו הראשון היום ליצור אווירה לא נעימה בהקשר לכינוס הקבינט אמש. כזכור, שרים שנכחו בדיון המדובר הדליפו לכלי התקשורת את התקרית הקשה במהלך הישיבה, בה שר הביטחון אביגדור ליברמן השתיק קצין בכיר שרצה להשיב לשאלת השר נפתלי בנט - "כמה בני משפחות של מחבלים נעצרו עד כה?".

ליברמן אמר לקצין: "אני מורה לך לא לענות לו", והוסיף בעוקצנות, כי "לא ייתכן ששרים יוצאים לתקשורת עם תכניות לקבינט. לא זכור לי ששמענו על תכנית 5 יחידות מתמטיקה לפני שהוצעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר