מי שהותקף - שיבוא להתלונן

הסיוט ב'קו המהדרין' בבית שמש: נעצר חשוד בתקיפת נערים

ימים ספורים לאחר חשיפת "כיכר השבת" על מקרים קשים של תקיפת נערים בקו אוטובוס מהדרין בבית שמש, הבוקר מודיעה המשטרה על מעצרו של החשוד במעשים, תושב העיר כבן 30 (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ימים ספורים לאחר חשיפת "כיכר השבת" על מקרים קשים שמתרחשים בקו אוטובוס מהדרין מבית שמש לירושלים, כאשר גבר צעיר נטפל לנערים צעירים, תוקף אותם ומבצע מעשים חמורים, הבוקר (חמישי) מודיעה המשטרה על מעצרו של החשוד.

המשטרה מדווחת הבוקר כי אתמול לאחר חקירה ופעילות מודיעינית נרחבת, שהחלה בעקבות מידע שהתקבל בתחנת משטרת בית שמש, אותר ונעצר תושב בית שמש בשנות ה-30 לחייו, החשוד כי במהלך החודשים האחרונים תקף והטריד בצורה חמורה נערים במהלך נסיעה באוטובוס.

בהודעת המשטרה מדווח כי החשוד נהג לעלות לקו אוטובוס ציבורי הנוסע מבית שמש למרכז הארץ ומסיע בעיקר נערים הנוסעים למוסדות הלימוד, מתיישב ליד אחד מהם, מניח את תיק התפילין על ברכיו, ובשלב זה מטריד ותוקד את הנער שיושב לידו.

המשטרה מוסיפה כי "עם קבלת הדיווח בתחנה, ובמקביל לפתיחה בחקירה, בוצעו שורת פעילויות ושיתופי פעולה אל מול גורמים משפיעים בעיר על מנת לנסות לאתר את הקורבנות ולעודדם להתלונן במשטרה וכן לקבל מידע אודות החשוד. עד כה התקבלה תלונה אחת , והמשטרה קוראת לקורבנות נוספים להגיע למשטרה ולדווח".

אמש, כאמור, נעצר החשוד על ידי בלשי התחנה והוא הובא לחקירה. היום בשעות הצהריים הוא יובא בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרו.

סגן מפקד תחנת בית שמש אומר כי "מדובר באירוע קשה שעפ"י הידוע לנו מדובר במספר רב של נערים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד. הודות לשיתוף הפעולה הפורה הקיים בין המשטרה לבין תושבי העיר וגורמים משפיעים, לצד החקירה המקצועית, נעצר החשוד במעשה. המשטרה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת להביאו לדין".

חשיפת "כיכר השבת"

כפי שנחשף השבוע ב"כיכר השבת", בבית שמש השמועה על הגבר החרדי שמתיישב ליד בחורים צעירים בקו האוטובוס ומנסה לבצע בהם מעשים חמורים מסתובבת מזה מספר שבועות. ביום ראשון, הסיפור חזר על עצמו, רק שהפעם, הבחור המותקף שיתף את הוריו במקרה והפרטים נחשפו ב"כיכר השבת".

אביו של תלמיד הישיבה, בחור בן חמש עשרה וחצי, סיפר ל"כיכר השבת" את מה שהתרחש בבוקר יום ראשן בעת שבנו עשה את דרכו לישיבה בה הוא לומד. "אתמול בבוקר העליתי את בני - שכל רצונו היה להגיע לישיבה בירושלים - על קו 418, היות והוא מקפיד לנסוע בקו זה בכדי להישמר ממראות אסורות, אך לא ידעתי מה טמון בקו קדוש זה".

"בתחנת 'נהר הירדן' עלה אדם כבן 30, בעל חזות חסידית, על כל המשתמע", מספר האב. "הוא החליט שהוא מתיישב על יד הבן שלי, וזה למרות שכל הספסלים מאחוריו היו ריקים, משום מה הוא התנדב להניח את התפילין של הבן שלי על הברכיים שלו, למרות וחרף התנגדותו של הילד".

"במהלך הנסיעה הבן שלי מרגיש שה'חרדי' שהתיישב על ידו, יותר מדי נצמד אליו. הבן שלי נצמד לחלון אבל התוקף נמשך ונצמד אליו יותר ויותר. בשלב מסוים התוקף בעל החזות חרדית הניח את ידו על ברכיו של הבחור וניסה לתקוף אותו, הבן שלי הדף אותו ואמר לו שיפסיק, ואכן הוא הפסיק.

"אבל לאחר מספר דקות חזר לסורו בצורות שונות, הבחור ההמום הדף אותו וניסה להתחמק בכל דרך עד שהגיע לתחנה בה היה אמור לרדת וברח כל עוד נפשו בו".

התלמיד הצעיר הגיע מבוהל לישיבה, וסיפר להוריו על מה שעבר עליו בנסיעה, וכן לאנשי צוות הישיבה. "חושבני", מוסיף האב בתסכול, "שאין צורך בקווי מהדרין אם אלו האנשים הנוסעים בהם, שיסע בקו 417 וישמור על עיניו ולא יתקל בחיות אדם אלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר