נעצרה המטפלת שקשרה קשישה לגדר בבני ברק

המשטרה וגורמי הרווחה הצליחו לאתר מטפלת שהותירה קשישה קשורה לגדר ליד קניון איילון במשך יותר מ-40 דקות. מהמשטרה נמסר כי המטפלת עוכבה לחקירה וכי הם עומדים בקשר רציף עם משפחתה של הקשישה. רשות האוכלוסין וההגירה התחייבה לפעול להרחקתה מהארץ

(צילום: מתוך ynet)

המשטרה עיכבה לחקירה הערב (יום ה') את המטפלת שקשרה קשישה לגדר באזור קניון איילון ברמת גן במשך כ-40 דקות. החקירה נפתחה בעקבות פוסט בפייסבוק שתיעד את המקרה.

אתמול, לאחר שהובא לידי המשטרה תוכן פוסט שתיאר פגיעה בחסרת ישע, נפתחה חקירה בעניין. חוקרי המשטרה הצליחו בסיוע גורמי הרווחה בעיר לאתר את הקשישה והמטפלת. המטפלת עוכבה לחקירה ומהמשטרה נמסר כי היא עומדת בקשר רציף עם בני משפחתה של הקשישה ועם גורמי הרווחה.

ברשות האוכלוסין וההגירה אמרו כי לאחר שיקבלו את פרטיה של העובדת, יחלו בהליך הרחקתה מישראל.

דיקלה עמרם כהן שתיעדה את האירוע, סיפרה: "נכנסתי לחנות ליד וראיתי את המטפלת שלה, עובדת זרה עושה קניות. היא התנצלה ואמרה 'סורי סורי' ופשוט הלכה". את התמונה שהיא צילמה ביום ג', שיתפו אלפי גולשים. בעקבות השיתופים ברשתות החברתיות זיהתה משפחת הקשישה שהיא זו שנקשרה לגדר. "איתרנו אותה בעקבות השיתופים בפייסבוק והודינו לאישה שחשפה את המקרה ולכל מי שניסה לסייע", אמרו קרובי משפחתה.

עמרם כהן הבהירה כי פרסמה את התמונה כדי להראות לבני משפחתה של הקשישה את ההתעללות שהיא עוברת: "באתי בהתחלה עם הגב אליה ולא חשבתי ברגע הראשון שזה מקרה של התעללות. המשכתי לקניות עם הבת שלי, קניתי מה שאני צריכה, והיא הייתה עדיין שם. כשחזרתי ראיתי פתאום שהיא קשורה. ממש הזדעזעתי ושאלתי למי היא שייכת והמטפלת רצה אליה ואמרה 'סורי סורי'. לא ידעתי מה לעשות, היא לא תקשרה ולא נראתה צלולה".

הצלמת אמרה כי לא חשבה להזעיק את המשטרה: "הייתי נסערת ולא ידעתי מה לעשות. ואנשים פחדו להתקרב אליה, אני היחידה ששאלתי לשלומה. פחדתי. אנשים קיללו אותי על זה שאני חסרת אחריות שפרסמתי את זה למרות שהמטרה שלי היא שהמשפחה תדע מזה. נחשפתי לזוועה רק אחרי שעברו 40 דקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר