שרה נתניהו: "אני מצדיעה לחיילים הבודדים, הם מגיעים לרמות הגבוהות ביותר"

כ- 300 צעירים ממדינות שונות שאמורים להתגייס ולשרת כחיילים בודדים, השתתפו בטקס חגיגי אשר נערך לכבודם באוניברסיטת תל אביב. שרה נתניהו: "מצדיעה להם" (חדשות)

(צילום: ערוץ 20)

כ- 300 צעירים ממדינות שונות, בהן ארה"ב, בריטניה, צרפת, הונג קונג, ברזיל והולנד, אשר נחתו החודש בישראל במסגרת פרויקט גרעין "צבר" של תנועת הצופים ומשרד העלייה והקליטה במטרה להתגייס לצה"ל כחיילים בודדים, השתתפו היום בטקס חגיגי אשר נערך לכבודם באוניברסיטת תל אביב.

בין משתתפי האירוע נכחה רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו, המשמשת נשיאת הכבוד של גרעין "צבר". בראיון שהעניקה לתוכנית "זה היום" בערוץ 20 וישודר במלואו הערב בשעה 23:35 אמרה הגברת נתניהו: "הם עוזבים בית, משפחה, חיים מוכרים, לימודים בקולג' והם באים לכאן לשרת בצבא. חלק גדול מהם באים לשרת ביחידות קרביות, בדיוק כמו שהבן שלי משרת ביחידה קרבית, הוא חייל קרבי".

נתניהו הוסיפה עוד כי "ראינו לצערנו ב'צוק איתן' שחלק מהם נהרגו. הם מגיעים לדרגות הכי הכי גבוהות של מסירות אין סופית למדינה שלנו, בזה שהם באים, עוזבים את כל הנוחות, את כל הסביבה הנוחה שלהם ובאים לכאן לשרת בצבא. אני מצדיעה להם, אני גאה בהם ואני מאחלת לכולם שכמו שהם באים בשלום, שיחזרו בשלום למשפחות שלהם, שיהיה להם שירות קל, מועיל ומעניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר