כינוס מקצועי

מנהלי התכנית הלאומית לילדים ונוער בבני ברק

המרכז לבריאות הנפש של המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' אירח היום כינוס מקצועי של מנהלי התוכנית הלאומית 360 לילדים ונוער מ30 רשויות במחוז ת"א והמרכז. מנהל התכנית בבני ברק, הרב שמעון קשש, הכריז על הקמת 'מרכז הורים וילדים' בבני ברק (בריאות, שיווקי)

כינוס מקצועי של מנהלי התכנית הלאומית 360 (צילום: דוברות מעייני הישועה)

המרכז לבריאות הנפש של המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' (מרבה דעת) אירח היום (שלישי) כינוס מקצועי של מנהלי התוכנית הלאומית 360 לילדים ונוער מכ- 30 רשויות במחוז ת"א והמרכז.

'מעייני הישועה' מקיים ממשקים בתוכניות מגוונות עם התוכנית הלאומית ובמהלך היום נדונו התוכניות התקציביות לקראת שנת 2017 לצד הרצאות מיוחדות בנושא בריאות הנפש.

במהלך החלק העיוני נשאו דברים ציפי בורנשטיין, מנהלת המערך הפסיכיאטרי ב'מעיני הישועה', שהציגה בהרחבה את השירותים הניתנים במרכז הבריאותי החדש הכולל גם מחלקות אשפוז.

כן נשאו דברים מאיר כהן פסיכולוג ילדים ונוער, ארלט מויאל מנהלת אגף הרווחה וממונה יישובית 360 וגדעון רוט מנהל אגף ל.א.ה. בעיריית בני ברק.

מנהל התוכנית 360 בבני ברק הרב שמעון קשש, שיזם את יום העיון, סיפר על שיתוף הפעולה הפורה הקיים בין עיריית בני ברק על אגפיה השונים לבין מרכז בריאות הנפש של 'מעיני הישועה', כאשר בקרוב יוקם 'מרכז הורים ילדים' משותף למשרד הבריאות ומשרד הרווחה והתוכנית 360.

מנכ"ל המרכז הרפואי הרב שלמה רוטשילד נפגש עם נציגי התכנית הלאומית ובירך על המיזם שיש בו תרומה משמעותית לקהילה.

בנוסף, נערך בסוף היום סיור במבנה המפואר של מרכז בריאות הנפש (חיבה) כשהנוכחים מכל קצוות הקשת של האוכלוסייה התרשמו מהמקצועיות, רמת השירותים הגבוהה והאווירה המיוחדת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר