עיראק: מאה גופות כרותות ראש התגלו במוסול

זוועה במוסול: במהלך הלחימה במוסול התגלה בעיר קבר אחים ובתוכו מאה גופות כרותות ראש. דאעש ממשיך לספוג אבדות בכל החזיתות (חדשות, בעולם)

(צילום: shutterstock)

הזוועה של דאעש ממשיכה להיחשף: חיילי צבא עיראק והכוחות הכורדים הלוחמים בעיראק לשחרור העיר מוסול מידי ארגון דאעש גילו היום קבר אחים ענק ובתוכו נמצאו כמאה גופות כרותות ראש שככל הנראה נרצחו על ידי פעילי ארגון דאעש.

היום (שני) הוא היום העשרים ואחד לקרב על העיר מוסול, מעוז דאעש בעיראק, בלחימה נוטלים חלק עשרות אלפי לוחמים בסיוע של מטוסי קרב וכוחות ארטילרייה. היום התקדמו הלוחמים העיראקים והכורדים לצד הדרומי של העיר אזור שהיה עד כה בשליטה מוחלטת של המדינה האיסלאמית.

כלי תקשורת ערבים מדווחים כי בחזית זו חוסלו רק בימים אחרונים כאלף טרוריסטים והושמדו כמאתיים מכוניות תופת שהיו אמורות להתפוצץ על הכוחות העיראקים.

ובמקביל ללחימה בדרום העיר ממשיכים הכוחות ללחום גם בעיירות הצפון מזרחיות ואף השיגו שליטה על העיירה בעשיקה הממוקמת שלושה עשר קילומטרים ממוסול בעיירה זו לחמו בעיקר הכוחות הכורדים והעובדה שהעיירה ממוקמת בסמוך לגבול עם טורקיה עשויה להרגיז את ארדואן שנלחם בעצמו בכוחות הכורדים בארצו.

נזכיר גם את הלחימה של הכורדים בא רקה שבסוריה שהחלה ביומיים האחרונים א-רקה נחשבת למעוז המדינה האיסלאמית וניצחון שם עשוי למוטט את הארגון, הלחימה שם מתקדמת אומנם באיטויות אבל נראה שדאעש סופג בימים האחרונים מכה אחר מכה.

סוף עידן דאעש? ימים יגידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר