תקלה בבקבוק

טבע הודיעה: ריקול מלא של אקמולי פורטה

ענקית התרופות 'טבע' הודיעה כי תסיר ממדפי בתי המרקחת את כל תכשירי 'אקמולי פורטה' בטעמים תות שדה ותותי פרוטי עקב החשש לפגם טכני בפקק הבקבוק (חדשות בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אקמולי פורטה (ללא קרדיט)

התפתחות בפרשית איסוף האקמולי מהחנויות: חברת טבע הודיעה כי תאסוף את כל תכשירי אקמולי פורטה מבתי המרקחת.

"טבע מייחסת חשיבות עליונה לאיכות מוצריה כמו גם לאריזתם ולכן קיבלה החלטה לאסוף מבתי המרקחת את יתרת תכשירי 'אקמולי פורטה' בטעמים תות שדה ותותי פרוטי עקב החשש לפגם טכני בפקק הבקבוק" - כך נמסר הבוקר מחברת טבע.

כזכור, ביום ראשון הוכרז כי החברה תאסוף רק 4 אצוות (4 קבוצות ספציפיות של המוצר שיוצרו יחד בפס ייצור מסוים) שבהן התגלתה התקלה - נזילת התרופה בגלל פגם בפקק. בחברה הדגישו שאין בעיה להשתמש בתרופה גם עם התקלה בפקק.

"טבע תספק לבתי המרקחת בימים הקרובים אריזות חדשות מייצור חדש", נכתב עוד בהודעה, "למען הסר ספק אקמולי פורטה בטוח לשימוש ואין כל חשש ליעילות התכשיר, גם ממשרד הבריאות נמסר כי התכשיר בטוח לשימוש. ניתן לעשות שימוש בתכשירים אשר כבר נרכשו ונמצאים בבתי הלקוחות".

האיסוף, כך נמסר, יתבצע מבתי מרקחת, ממרפאות קהילתיות וכן מבתי חולים. "אם ברשותכם מלאי מהאצוות (שבהן נמצאה התקלה), הנכם מתבקשים להפסיק לנפקו", נכתב בהודעת החברה. "אם יתקבלו החזרות של התכשירים מלקוחות, באפשרותכם לבצע החלפה ללקוח ולקבל עבורם זיכוי".

מספרי האצוות בהודעה המקורית הם: J04003 עם תאריך תפוגה 05/19, J04005 עם תאריך תפוגה 06/19, J04006 עם תאריך תפוגה 06/19 ו-J06004 עם תאריך תפוגה 06/19.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר