מפכ"ל בגובה העיניים

רוני אלשיך: תלו סדין גדול על החלון אם נלכדתם בדירה

המפקח הכללי של משטרת ישראל, רב ניצב רוני אלשיך, סיפק עצה מקורית בתוך כל ההיסטריה בעקבות גל ההצתות והשריפות ברחבי המדינה. צפו בחלק מדבריו היום (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המפכ"ל בתדריך (צילום: רענן בן צור, ynet תמונה: Tomer Neuberg/Flash90)

בתדרוך שמסר אלשיך מול מצלמות העיתונאים, הוא אמר בין השאר: ''מי שנמצא בשכונות שהוכרז בהן פינוי, ולא הצליח להתפנות, גם אם הוא כבר התקשר למוקד כזה או אחר, מתבקש לקחת סדין גדול, לתלות אותו על החלון כדי להבליט את הדירה שבה יש מישהו שצריך עזרה" - עצה מקורית במיוחד, שעשויה להתברר כפשוטה ויעילה.

המפכ"ל הוסיף ואמר בתדריך העיתונאי, כי "השכונות שביקשנו לפנות, כל אזרח שגר בשכונות האלו יודע את זה. זו רשימת שכונות יחסית ארוכה. כל מי שנמצא בשכונה שאיננה בשכונות האלה – שיישאר בבית, שלא יפריע לנתיבי התנועה, הם חשובים לנו ולכל משאיות הכיבוי, גם חלילה לאמבולנסים וכלי רכב שעוזרים לפנות אנשים שצריכים עזרה".

"לכן", הדגיש אלשיך, "חשוב מאוד שמי שלא צריך לצאת מהבית ולא צריך לעזוב את שכונתו – שלא יעשה את זה. אנחנו מבקשים לא להתקשר למוקד 100 לצורכי מידע, אלא להתקשר למוקד 110".

"מוקד 110 מעודכן בצורה מדויקת מה צריך לעשות וייתן מידע לכל מי שאיננו בטוח מה הסטטוס שלו, מה מותר ומה אסור", סיים המפכ"ל את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר