חרדה בגבעתיים

פעוט נפטר כתוצאה מתקיפת חיידק טורף

פטירתו של פעוט בן 3 ככל הנראה מחיידק טורף גרמה לחשש ששאר ילדי הגן שלו נחשפו אף הם לחיידק המסוכן. הילדים והוריהם הוזעקו במהירות לגן לקבלת טיפול מונע (חדשות, בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

פעוט בן שלוש מגבעתיים שהובהל לבית החולים איכילוב בתל אביב אמש (מוצ"ש) נפטר ככל הנראה מחיידק טורף. בעקבות האירוע הורה משרד הבריאות לכנס את ילדי הגן שבאו עמו במגע במטרה לתת להם טיפול מונע.

צוות הגן של הפעוט ביקש מהורי הילדים להביאם בדחיפות לגן, בהנחיית משרד הבריאות. "אנחנו המומים וכואבים ומשתתפים בצערם של ההורים לנוכח האסון הכבד שפקד אותם ומחבקים אותם ברגע קשה זה", נכתב בהודעה להורים. משרד הבריאות הורה לנו ברגעים אלו לזמן את כולכם לגן על מנת לתת לילדיכם טיפול מונע".

מבית החולים איכילוב נמסר בתגובה לאירוע הקשה: "בית החולים דנה לילדים מאשר כי הלילה נפטר ילד בן שלוש ותשעה חודשים בחדר המיון של בית החולים. הוא הגיע במצב של שוק, קרוב לוודאי על רקע זיהומי, וחרף מאמצי החייאה, לצערנו, לרופאים לא נותר מלבד לקבוע את מותו. אין בידי בית החולים מידע רפואי שיכול לקבוע בוודאות את סיבת המוות והמקרה דווח למשרד הבריאות".

מעיריית גבעתיים נמסר: "אנו המומים, מבכים את לכתו וכואבים את כאבם הקשה מנשוא של בני משפחת הפעוט, חבריו ומכריו. עם היוודע המקרה, הוקם בעירייה צוות הכולל גורמי בריאות, חינוך ורווחה, המעניק לילדי והורי הגן מענה מלא, הן מבחינה רפואית והן תמיכה רגשית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר